Lediga jobb Devotum AB i Södertälje

Se alla lediga jobb från Devotum AB i Södertälje. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Södertälje som finns inom det yrket.

Senior Business Controller till kund i Södertälje

Ansök    Nov 3    Devotum AB    Business controller
För vår kunds räkning söker vi just nu en erfaren Business Controller till ett uppdrag inom en global R&D-verksamhet i Södertälje. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-11-17 och pågå till och med 2025-06-30.  Om uppdraget I rollen som Business Controller blir du en del av ett globalt managementteam och ansvarar för att stödja organisationen i samtliga finansiella processer såsom budgetarbete, finansiell planering, uppföljning och rapportering. ... Visa mer
För vår kunds räkning söker vi just nu en erfaren Business Controller till ett uppdrag inom en global R&D-verksamhet i Södertälje. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-11-17 och pågå till och med 2025-06-30. 
Om uppdraget I rollen som Business Controller blir du en del av ett globalt managementteam och ansvarar för att stödja organisationen i samtliga finansiella processer såsom budgetarbete, finansiell planering, uppföljning och rapportering. Du förväntas arbeta självständigt med fokus på att driva utveckling, analysera resultat och bidra till förbättrad effektivitet inom området.
Du kommer att samarbeta nära både ledning och kollegor i verksamheten, och ha en central roll i att säkerställa kvalitet och precision i finansiella beslut. Rollen innefattar även återkommande presentationer för ledningsgrupper, vilket ställer krav på god kommunikativ förmåga och en förmåga att förmedla komplex information på ett tydligt sätt.
Övrigt: Start: 2025-11-17, eller så snart som möjligt. Slut: 2025-06-30 Omfattning: 100% Placering: Södertälje Bakgrundskontroll:  Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process.
Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav:
Minst 8–10 års erfarenhet av arbete inom controlling
Mycket goda kunskaper i Microsoft office (främst Excel och PowerPoint)
Erfarenhet av att arbeta i Power BI, EPM Cloud och SAP
Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Masterexamen inom ekonomi, finans, företagsekonomi eller industriell ekonomi

Det är meriterande om du även uppfyller följande krav:
Erfarenhet av finansiella processer i större organisationer


Önskade personliga egenskaper: Vi tror att du är analytisk, strukturerad och resultatinriktad med förmåga att arbeta självständigt. Du har god samarbetsförmåga, leder genom att inspirera andra och vågar fatta beslut. Som person är du nyfiken, kreativ och har lätt för att tänka i nya banor för att hitta lösningar. Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Vanessa Tummings på 072-897 82 65 eller [email protected].
Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.
Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden. Visa mindre

Avdelningsassistent till konsultuppdrag i Södertälje!

För en kunds räkning söker vi just nu en Avdelningsassistent till ett konsultuppdrag i Södertälje.Uppdraget är på heltid och förväntas starta2024-09-02 och pågå t.o.m.2025-06-30. Om uppdragetVår kundgenomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vill du vara med på resan? Vill du hjälpa vår kund att skapa en kreativ och effektiv miljö där ni tillsam... Visa mer
För en kunds räkning söker vi just nu en Avdelningsassistent till ett konsultuppdrag i Södertälje.Uppdraget är på heltid och förväntas starta2024-09-02 och pågå t.o.m.2025-06-30.
Om uppdragetVår kundgenomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vill du vara med på resan? Vill du hjälpa vår kund att skapa en kreativ och effektiv miljö där ni tillsammans leder avdelningen mot framtida utmaningar?
Avdelningen System Platform är en växande organisation med idag ca 260 anställda. Vår kund ansvarar för utvecklingen av elektriska plattform med allt från elektriska komponenter och kablage till den övergripande arkitekturen och verktyg nödvändiga för mjukvaruutvecklingen.
Uppdraget:Vi söker nu en tf. avdelningsassistent för ett föräldravikariat under ett års tid, med möjlighet till eventuellt fortsatt arbete inom sektionerna på avdelningen.
Dina arbetsuppgifter:Som avdelningsassistent kommer du att ha ett stort administrativt ansvar och du kommer att arbeta nära avdelningschefen och stötta i det dagliga arbetet. Genom att självständigt planera chefskalender, förbereda möten och liknande ligger du hela tiden steget före.
Du deltar aktivt i avdelningens ledningsgrupp och ansvarar för avdelningens och ledningsgruppens årskalender och har en helhetsbild. Du bokar avdelningsmöten, chefsmöten, m.m. och ansvarar för förberedelser och genomförande tillsammans med dina kollegor i chefsgruppen. Du är aktiv på olika möten och ansvarar för protokollskrivningen i realtid för personal-, process- och teknikmöten.
Vidare har du en samordnande roll för avdelningens övriga assistenter. Ni jobbar nära med förbättringsarbete och med att utveckla och effektivisera vår kunds administrativa rutiner. Din roll har många kontaktytor och arbetet bedrivs både självständigt och i team, varför teamwork är en viktig beståndsdel för att få arbetet att fungera. Du ingår i assistentnätverket samt E-sektorn, där du är med och utvecklar effektivare arbetssätt.
Din profil:Som avdelningsassistent har du varierande arbetsuppgifter och kan driva flera parallella aktiviteter. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av sekreterar-/administrativt arbete; du ska känna dig trygg och bekväm i rollen.
Du trivs i en roll som är föränderlig och som ställer stora krav på flexibilitet, samt gillar att arbeta med människor i en teknisk miljö. Du är en kreativ problemlösare med god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska, då vår kund har många internationella medarbetare och ingår i en större koncern.
Du är inte rädd för att ta för dig och skapa kontaktnät utanför din egen organisation. Som avdelningsassistent har du även kontakt med assistentkollegor inom koncernen.
Du är strukturerad, organiserad och klarar av att jobba under tidspress, då tempot tidvis är högt. Du har god framförhållning och är väl uppdaterad när det gäller dina arbetsuppgifter och ligger alltid steget före i förberedelserna.
Ett gott ordningssinne, hög integritet och god samarbetsförmåga samt en genuin känsla för service är också viktiga personliga egenskaper. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Office 365 (Teams, Sharepoint, Outlook m.m.) och annan modern teknisk utrustning.Övrigt:Start:2024-09-02 (ASAP)Slut:2025-06-30Omfattning: HeltidPlacering: SödertäljeSpråkkunskaper:Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall 070-499 38 00. Visa mindre

Administratör för digitalisering inom HR!

Ansök    Jan 31    Devotum AB    Arkivassistent
Nu söker vår kund dig som administratör för digitalisering av arkiv inom HR avdelningen. Uppdraget kommer att utföras på plats i Södertälje. Uppdragsperioden är beräknad från och med 19 februari 2024 till och med 30 juni 2024. Om uppdraget: Vår kund söker nu fyra motiverade HR-konsulter till HR-adminavdelningen för ett tillfälligt uppdrag med fokus på att digitalisera arkivet till deras nya e-arkivsystem. Det primära ansvaret kommer att innefatta att följ... Visa mer
Nu söker vår kund dig som administratör för digitalisering av arkiv inom HR avdelningen. Uppdraget kommer att utföras på plats i Södertälje. Uppdragsperioden är beräknad från och med 19 februari 2024 till och med 30 juni 2024.

Om uppdraget:
Vår kund söker nu fyra motiverade HR-konsulter till HR-adminavdelningen för ett tillfälligt uppdrag med fokus på att digitalisera arkivet till deras nya e-arkivsystem. Det primära ansvaret kommer att innefatta att följa förberedda processer för att skanna och digitalisera material till digitala filer inom deras e-arkiv. Denna roll innebär monotona uppgifter och kräver noggrann uppmärksamhet på detaljer.

Exempel på arbetsuppgifter samt ansvar som du har:
Följ fördefinierade processer för att skanna och digitalisera arkivmaterial till digitala filer i e-arkivsystemet
Hantera känsliga personaldata, anställningsavtal och andra konfidentiella dokument i enlighet med GDPR-bestämmelser
Upprätthålla högkvalitativa standarder samtidigt som du arbetar effektivt för att möta projektdeadlines
Samarbeta med teammedlemmar för att säkerställa smidigt arbetsflöde och effektiv dokumenthantering
Ge stöd i andra administrativa uppgifter relaterade till dokumentregistrering och arkiveringsverksamhet

Om dig:
Du bör vara anpassningsbar till en miljö med högt tempo och kunna hantera arbetsuppgifterna effektivt.

Tidigare erfarenhet av arkivering, digitalisering av arkiv, eller andra administrativa roller
Erfarenhet kring handlingsregistrering inom public service
Starkt driv, positivt tänkesätt och förmåga att arbeta effektivt i en miljö med högt tempo med bibehållen kvalitetsstandard
Förståelse för GDPR-regler kring hantering av konfidentiell data
Erfarenhet av att arbeta med personaldata, anställningsavtal och andra känsliga dokument

Obligatoriska krav:

- Gymnasie- eller yrkeshögskoleexamen inom administration, löneadministration eller närliggande område.

Övrigt:
Uppdragsperiod: (ASAP) 19 februari 2024 - 30 juni 2024
Omfattning: 100%
Plats: Södertälje
Språk: Svenska och Engelska.

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svarar på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-7108200

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Fastighetstekniker till kund i Södertälje!

Just nu söker vi en fastighetstekniker till vår kund i Södertälje! Uppdraget är uppskattat till 100% och beräknat att starta omgående och pågå i sex månader med möjlighet till fortsättning inom bolaget. Om tjänstenI rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upp... Visa mer
Just nu söker vi en fastighetstekniker till vår kund i Södertälje! Uppdraget är uppskattat till 100% och beräknat att starta omgående och pågå i sex månader med möjlighet till fortsättning inom bolaget.
Om tjänstenI rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna.
Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Proaktivt arbete och tillsyn för välskötta fastigheter
Daglig drift och skötsel med fokus på rent, snyggt och tryggt
Självständigt utföra reparationer och underhållsåtgärder
Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda
Systematiskt brandskyddsarbete mm.

Din profilVi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker/ fastighetsskötare eller reparatör inom fastigheter.
Du har en bred praktisk kompetens med goda kunskaper inomfelavhjälpande underhåll och reparationer.Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en relevant yrkesutbildning. B-körkort är ett krav.
Övrig information
Period: Omgående - nov 2024
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje

AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Avdelningsassistent till kund i Södertälje!

Just nu söker vi en avdelningsassistent till vår kund i Södertälje. Uppdraget är beräknat att påbörjas 01-05-2024 och pågå till och med 01-09-2025 på heltid. Uppdraget Vi söker nu en tillfällig avdelningsassistent till vår kund för ett föräldravikariat under ett års tid, med möjlighet till eventuellt fortsatt arbete inom sektionerna på avdelningen hos kunden. Dina arbetsuppgifter Som avdelningsassistent kommer du att ha ett stort administrativt ansvar oc... Visa mer
Just nu söker vi en avdelningsassistent till vår kund i Södertälje. Uppdraget är beräknat att påbörjas 01-05-2024 och pågå till och med 01-09-2025 på heltid.

Uppdraget
Vi söker nu en tillfällig avdelningsassistent till vår kund för ett föräldravikariat under ett års tid, med möjlighet till eventuellt fortsatt arbete inom sektionerna på avdelningen hos kunden.

Dina arbetsuppgifter
Som avdelningsassistent kommer du att ha ett stort administrativt ansvar och du kommer att arbeta nära avdelningschefen och stötta i det dagliga arbetet. Genom att självständigt planera chefskalender, förbereda möten och liknande ligger du hela tiden steget före.

Du deltar aktivt i avdelningens ledningsgrupp och ansvarar för avdelningens och ledningsgruppens årskalender och har en helhetsbild. Du bokar avdelningsmöten, chefsmöten, m.m. och ansvarar för förberedelser och genomförande tillsammans med dina kollegor i chefsgruppen. Du är aktiv på olika möten och ansvarar för protokollskrivningen i realtid för personal-, process- och teknikmöten.

Vidare har du en samordnande roll för avdelningens övriga assistenter. Ni jobbar nära med förbättringsarbete och med att utveckla och effektivisera våra administrativa rutiner. Din roll har många kontaktytor och arbetet bedrivs både självständigt och i team, varför teamwork är en viktig beståndsdel för att få arbetet att fungera. Du ingår i R&Ds; assistentnätverk samt E-sektorns, där du är med och utvecklar effektivare arbetssätt.

Om dig
Som avdelningsassistent har du varierande arbetsuppgifter och kan driva flera parallella aktiviteter. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av sekreterar-/administrativt arbete; du ska känna dig trygg och bekväm i rollen.

Du trivs i en roll som är föränderlig och som ställer stora krav på flexibilitet, samt gillar att arbeta med människor i en teknisk miljö. Du är en kreativ problemlösare med god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.

Du är inte rädd för att ta för dig och skapa kontaktnät utanför din egen organisation. Som avdelningsassistent har du även kontakt med assistentkollegor internationellt så du talar och skriver obehindrat i engelska.

Du är strukturerad, organiserad och klarar av att jobba under tidspress, då tempot tidvis är högt. Du har god framförhållning och är väl uppdaterad när det gäller dina arbetsuppgifter och ligger alltid steget före i förberedelserna.

Ett gott ordningssinne, hög integritet och god samarbetsförmåga samt en genuin känsla för service är också viktiga personliga egenskaper. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Office 365 (Teams, Sharepoint, Outlook m.m.) och annan modern teknisk utrustning.

Övrig information

- Start: 01-05-2024
- Slut: 01-09-205
- Omfattning: Heltid
- Placering: Södertälje

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Junior redovisningsekonom - konsultuppdrag

Ansök    Mar 13    Devotum AB    Redovisningsekonom
Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss. Just nu söker vi en redovisningsekonom för vår kunds räkning! Detta är ett långt konsultuppdrag på heltid och beläget i Södertälje. Uppdragsbeskrivning Vi söker dig som är j... Visa mer
Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.

Just nu söker vi en redovisningsekonom för vår kunds räkning! Detta är ett långt konsultuppdrag på heltid och beläget i Södertälje.

Uppdragsbeskrivning

Vi söker dig som är junior redovisningsekonom. I rollen kommer du arbeta tillsammans med redovisningsansvarig för en av de större enheterna och dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära redovisning och rapportering. För att axla i rollen bör du vara bekväm både med att arbeta självständigt och tillsammans i ett team. Som konsult hos vår kund kommer du att täcka upp i samband med att nuvarande medarbetare byter tjänst internt. Konsultuppdraget kommer vara aktuellt tills att en ny medarbetare är rekryterad och överlämning har skett, dvs ca året ut.

Vidare kommer större datamängder i olika system samt Excel att hanteras varvid god Excelvana är bra. Bokföringen sker i Oracle så erfarenhet från detta är naturligtvis också ett plus.



Förekommande arbetsuppgifter

Kontoavstämningar

Betalningar

Fakturering

Rapportering



Om dig

För att axla rollen som junior redovisningsekonom har du utbildning inom universitet/högskola/yrkeshögskola vilket resulterat i goda kunskaper inom redovisning - löpande bokföring och bokslut, koncernrapportering. Vi ser även att du besitter god kunskap i Microsoft Excel.

Meriterande är även kunskaper i bokföringssystemet Oracle.



Uppdragsperiod

Period: 20 mar 2023 - 15 jan 2024

Omfattning: Heltid, 40H/v

Placering: Södertälje



Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Redovisningsekonom till kund i Södertälje!

Ansök    Aug 9    Devotum AB    Redovisningsekonom
Just nu söker vi en redovisningsekonom till vår kund i Södertälje! Uppdraget beräknas att starta 2023-08-15 och pågå till och med 2023-12-29. Uppdragsbeskrivning Just nu söker vår kund i Södertälje en person som ska arbeta med redovisning och rapportering. I denna rollen kommer större datamängder i Excel och olika system hanteras. Bokföringen sker i Oracle och rapportering i HFM. Arbete tillsammans med redovisningsansvarig för en av de större enheterna in... Visa mer
Just nu söker vi en redovisningsekonom till vår kund i Södertälje! Uppdraget beräknas att starta 2023-08-15 och pågå till och med 2023-12-29.

Uppdragsbeskrivning
Just nu söker vår kund i Södertälje en person som ska arbeta med redovisning och rapportering. I denna rollen kommer större datamängder i Excel och olika system hanteras. Bokföringen sker i Oracle och rapportering i HFM. Arbete tillsammans med redovisningsansvarig för en av de större enheterna inom organisationen samt eventuellt arbete med ett bolag i samband med bokslut. Löpande bokföring och bokslut tillexempel kontoavstämningar, betalningar, fakturering och rapportering ingår som en del av arbetsuppgifterna. För att passa i rollen bör du vara bekväm både med att arbeta självständigt och tillsammans i ett team.

Om dig
För att axla rollen som redovisningsekonom ser vi gärna att du har följande erfarenheter och egenskaper:

- Kommunicera väl både på svenska och engelska

- Goda kunskaper inom redovisning

- Goda kunskaper inom löpande bokföring, koncernrapportering samt bokslut

- Goda kunskaper i Microsoft Excel

Det är meriterande om man tidigare har arbetat systemen Oracle och HFM.

Övrigt

-
Startdatum: 15-08-2023

-
Slutdatum: 29-12-2023

-
Omfattning: 100%

-
Placering: Södertälje

-
Språk: Svenska & Engelska

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65. Visa mindre

Fastighetsskötare för konsultuppdrag i Södertälje!

Har du ett stort intresse för fastighetsteknik och vill arbeta på ett fastighetsbolag med fokus på hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter? Trivs du dessutom i en social roll med mycket hyresgästkontakt? - Då kanske det är just Dig vi söker! Detta är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas starta omgående och pågå t.o.m. 31 mars 2024. Som fastighetsskötare hos vår kund arbetar du se till att deras fastigheter hålls i gott skick både in- och ... Visa mer
Har du ett stort intresse för fastighetsteknik och vill arbeta på ett fastighetsbolag med fokus på hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter? Trivs du dessutom i en social roll med mycket hyresgästkontakt? - Då kanske det är just Dig vi söker! Detta är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas starta omgående och pågå t.o.m. 31 mars 2024.

Som fastighetsskötare hos vår kund arbetar du se till att deras fastigheter hålls i gott skick både in- och utvändigt genom löpande skötsel, underhåll och reparationer. Du kommer arbeta med hyresbostäder i en roll med frihet under ansvar. Du går självständigt igenom inkomna felanmälningar och lägger därefter upp din arbetsdag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ansvara för rondering av fastigheterna

- Ansvara för förebyggande och felavhjälpande underhåll genom egen reparation/åtgärd

- Återkoppla utförda felanmälningar hos hyresgäster

- Kontakt och samarbete med entreprenörer

- Viss yttreskötsel och vinterunderhåll

- SBA-ronderingar

Om dig
Vi söker dig som är en händig person med ett stort intresse för teknik och fastigheter. För att axla rollen som fastighetsskötare tror vi att du har erfarenhet av roller som fastighetstekniker/fastighetsskötare eller liknande. Du kommunicerar på svenska i både tal och skrift och det är även meriterande om du behärskar fler språk. B-körkort är ett krav.

Som person är du självgående, initiativtagande och kan på ett strukturerat sätt prioritera dina arbetsuppgifter. Du har förmågan att snabbt hitta lösningar på uppkomna problem och har lätt för att kommunicera och samarbeta. I rollen som fastighetsskötare kommer du ha mycket hyresgästkontakt och det är därför viktigt att du är serviceinriktad och förvaltar relationen med hyresgästerna väl.

Process och ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Referenstagning och bakhrundskontroll av slutkandidat är en del i processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på [email protected] eller 070-4993800. Visa mindre

Serviceinriktad Receptionist/Administratör till Lundbergs Fastigheter!

Ansök    Mar 18    Devotum AB    Kontorsreceptionist
Vill du arbeta hos en av Sveriges större privata fastighetsägare? Trivs du i en social och omväxlande roll med högt tempo? Är du dessutom en fena på administration som brinner för att leverera förstklassig service? Toppen - Då är det dig vi söker! I dag finns Lundbergs Fastigheter i 10 städer och har tre affärsområden: bostad, kontor och handels- och mötesplatser. Vi lägger stort fokus på att vara lyhörda och ha en god dialog med våra hyresgäster. År efte... Visa mer
Vill du arbeta hos en av Sveriges större privata fastighetsägare? Trivs du i en social och omväxlande roll med högt tempo? Är du dessutom en fena på administration som brinner för att leverera förstklassig service? Toppen - Då är det dig vi söker!

I dag finns Lundbergs Fastigheter i 10 städer och har tre affärsområden: bostad, kontor och handels- och mötesplatser. Vi lägger stort fokus på att vara lyhörda och ha en god dialog med våra hyresgäster. År efter år får vi på Lundbergs Fastigheter fina resultat i kundundersökningen AktivBo och bolaget är en mycket omtyckt hyresvärd. Vi är även mycket stolta över vårt aktiva arbete för att minska bolagets klimatavtryck. Nu tar vi sikte på 2030 och en klimatneutral verksamhet i alla led!

Fastighetsbeståndet i Södertälje består av ca 1.500 bostadslägenheter i Saltskog centrum med omnejd. På kontoret är vi totalt 15 personer som jobbar i förvaltningen i roller som marknadsområdeschef, förvaltare, receptionist, uthyrare, förvaltningsassistent och fastighetsskötare. Nu söker vi en ny stjärna till vårt team för rollen som receptionist/administratör.

Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist/administratör kommer du att ansvara för reception och växel. Du kommer att ta emot besökande på kontoret och besvara och förmedla inkommande samtal samt hantera företagets info-mail. Rollen innebär mycket hyresgästkontakt och du kommer hantera och ta emot serviceanmälningar samt sköta aviseringar och förmedla allmän info till hyresgäster.

I rollen ingår även att ansvara för:

- Nyckelhantering
- Administration av passagesystemet och brickor för fastigheten
- Post och pakethantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Hålla kontoret representativt och snyggt


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med fokus på kundservice. Du behärskar givetvis Officepaketet, och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Det är även meriterande om du behärskar fler språk utöver dessa. Har du tidigare erfarenhet av CRM-system samt erfarenhet av fastighetsbranschen ser vi det som ett stort plus.

Som person är du relationsskapande och servicemedveten. Du trivs i en omväxlande roll med högt tempo där du självständigt får prioritera och strukturera dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter på ett noggrant sätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. Du är även samarbetsorienterad och arbetar hårt med övriga i teamet för att nå gemensamma mål.

Lundbergs Fastigheter erbjuder
Som medarbetare på Lundbergs Fastigheter är du vår viktigaste resurs. Varje medarbetares kreativitet tillvaratas och du får möjlighet att tänka nytt och tänka stort. Vi är stolta över att sedan 2017 vara certifierade som ett "Great Place to Work". Det innebär att vi enligt Great place to Work är en arbetsplats där medarbetarna litar på sin arbetsgivare, känner stolthet för sitt arbete och trivs tillsammans med sina arbetskamrater. Vill du lära känna oss bättre? kika gärna in på www.lundbergs.se (http://www.lundbergs.se)

Övrigt
Startdatum: Enligt ök
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje
Anställningsform: Tillsvidare

Ansökan
Vill du bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju hos Devotum. Nästa steg är en intervju hos oss på Lundbergs. Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen. Vi tar även referenser på slutkandidat.

Observera att vi inte tar emot några ansökningar via mail.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på 070-4993800.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Serviceinriktad Receptionist/Administratör till Lundbergs Fastigheter!

Ansök    Mar 25    Devotum AB    Kontorsreceptionist
Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite ... Visa mer
Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite bättre. Nu söker vi en receptionist/administratör till vårt kontor i Södertälje.
Om företaget
Lundbergs Fastigheter grundades 1944 och har vuxit till en av Sveriges stora privata fastighetsägare, med cirka 170 medarbetare. I dag finns vi i 10 städer och har tre affärsområden: bostad, kontor och handels- och mötesplatser. Lundbergs Fastigheter är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.
Fastighetsbeståndet i Södertälje består av ca 1 500 bostadslägenheter. På kontoret är vi totalt 15 personer som jobbar i förvaltningen och nu söker vi en ny stjärna till vårt team för rollen som receptionist/administratör.
Dina arbetsuppgifter
Trivs du i en social och omväxlande roll med högt tempo? Är du dessutom en fena på administration och brinner för att leverera förstklassig service? Toppen – då är det dig vi söker!
I rollen som receptionist/administratör kommer du att ansvara för reception och växel. Du kommer att ta emot besökande på kontoret, besvara och förmedla inkommande samtal samt hantera företagets info-mail. Rollen innebär mycket kontakt med våra hyresgäster genom att du bland annat kommer sköta hyresaviseringar, förmedla allmän information samt ta hand om serviceanmälningar.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Nyckelhantering
• Administration av passagesystemet och brickor för fastigheten
• Post och pakethantering
• Inköp av kontorsmaterial
• Hålla kontoret representativt och snyggt
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med fokus på kundservice. Du behärskar Officepaketet och vi vill att du kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska. Det är även meriterande om du behärskar fler språk utöver dessa. Har du tidigare erfarenhet av CRM-system samt erfarenhet av fastighetsbranschen ser vi det som ett stort plus.
Som person är du relationsskapande och servicemedveten. Du trivs i en omväxlande roll med högt tempo där du självständigt får prioritera och strukturera dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter på ett noggrant sätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. Du är även samarbetsorienterad och arbetar gärna med övriga i teamet för att nå gemensamma mål.
Ansökan
Vill du bli en del av vårt fantastiska team? I den här rekryteringen samarbetar Lundbergs Fastigheter med Devotum. Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju hos Devotum. Nästa steg är en intervju hos oss på Lundbergs Fastigheter. Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen. Vi tar även referenser på slutkandidat.
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via e-post.
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på 070-499 38 00.
Välkommen med din ansökan!
Övrigt
Startdatum: Enligt ök
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje
Anställningsform: Tillsvidare Visa mindre