Lediga jobb Academic Work i Södertälje

Se alla lediga jobb från Academic Work i Södertälje. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Södertälje som finns inom det yrket.

Praktisk servicetekniker till Horiba

Ansök    Feb 13    Academic Work    Servicetekniker, data
Är du den personen som folk i din närhet vänder sig till när det kommer till frågor om teknik? Har du bra koll på el eller mekanik och vill arbeta både praktiskt och i relation med kunderna ute på fält? Hos Horiba blir du en del av ett marknadsledande företag som jobbar mot fordonsindustrin där du tillsammans med dina kollegor arbetar med underhållsarbete. OM TJÄNSTEN Horiba söker nu en servicetekniker till sitt kontor i Södertälje. Horiba kommer från Ja... Visa mer
Är du den personen som folk i din närhet vänder sig till när det kommer till frågor om teknik? Har du bra koll på el eller mekanik och vill arbeta både praktiskt och i relation med kunderna ute på fält? Hos Horiba blir du en del av ett marknadsledande företag som jobbar mot fordonsindustrin där du tillsammans med dina kollegor arbetar med underhållsarbete.

OM TJÄNSTEN
Horiba söker nu en servicetekniker till sitt kontor i Södertälje. Horiba kommer från Japan och arbetar med mät- och precisionsinstrument för övervakningar av utsläpp och avgasemissioner. I din roll som servicetekniker arbetar du dagligen ute hos kunderna runt i regionen men även resor inom Skandinavien förekommer, där du inledningsvis kommer gå bredvid en erfaren kollega för att få en ordentlig introduktion och upplärning. Med kommer snabbt bli självständig med arbetet ute hos kunderna. Ambitionen är att du ska blir anställd direkt hos Horiba förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.



Du erbjuds


* Ett arbete där du får mycket frihet under ansvar
* En feedback-kultur med utrymme för att utvecklas i din roll


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som servicetekniker ingår du i ett team där alla tar stort ansvar samtidigt som det är en härlig och avslappnad stämning på kontoret. Du kommer att arbeta självständigt ute hos Horibas kunder vilket innebär att du säkerställer både ett kvalitativt arbete och gott bemötande. Du kommer utgå från deras kontor alternativt där kunderna har behov. Horiba kommer involvera dig och ge dig stöttning från dag ett, där du kommer få gå bredvid en kollega och få god förståelse för deras produkter, arbetssätt och kultur. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat i en liknande roll och trivs med att arbeta hands-on i kombination med att få resa och besöka nya miljöer och kunder ute på site.

Du kommer exempelvis:


* Arbeta hands-on med deras produkter och instrument, där du utför förbyggande underhåll och service med hjälp av verktyg tillhandahållna av Horiba.


VI SÖKER DIG SOM
* Eftersom Horiba arbetar med elektriska komponenter ska du tidigare ha arbetat med att läsa ett elschema samt ha stor kunskap om spänning, volt och ampere, vilket vi ser som grundläggande elkunskap. Du kan antingen erhållit denna kompetens genom arbete eller utbildning exempelvis tekniskt gymnasium eller yrkeshögskola samt har 2-3 års erfarenheter av liknande roll.


* Eftersom resor förekommer i tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi ser därför att du har egen bil då du kommer att ta dig an uppdrag självständigt. Som ersättning till användandet av egen bil kommer du få förmånlig milersättning och traktamente.
* Då du dagligen är i kontakt med kunder och intern personal är det viktigt att du kan kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska, tyska och/eller japanska ses som en merit.


Som person är du social, serviceminded, självgående och har en naturlig nyfikenhet för teknik. Du är vidare driven och engagerad i ditt arbete på plats ute hos kunderna, samt arbetar på ett ansvarstagande och noggrant sätt.

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Horibas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Horiba är ett japanskt företag som tillverkar och säljer mätningssystem för fordonsutsläpp, mätinstrument för miljön, ett brett utbud av vetenskapliga analysatorer och medicinska diagnostiska analysatorer och mätutrustning som används i halvledarindustrin. Horiba tillverkar och marknadsför också perifera mät- och analysanordningar. Dessutom utrustar företaget sådana anläggningar som laboratorier med mät- och analysutrustning för FoU, produktion och andra applikationer. Visa mindre

QA-ingenjör till Afry!

Har du en ingenjörsexamen och vill arbeta som QA-ingenjör inom läkemedels- och livsmedelsindustrin? Afry, fd. ÅF/Pöyry, är Sveriges attraktivaste arbetsgivare för civilingenjörer enligt Universum, innehar en bred kompetens och lägger stort fokus på medarbetarens egen utveckling. Som QA-ingenjör kommer du att tillhöra Afrys familjära Södertäljekontor och bli en del av deras framgångsrika samarbeten samtidigt som du får ett stort kontaktnät och inblick i arb... Visa mer
Har du en ingenjörsexamen och vill arbeta som QA-ingenjör inom läkemedels- och livsmedelsindustrin? Afry, fd. ÅF/Pöyry, är Sveriges attraktivaste arbetsgivare för civilingenjörer enligt Universum, innehar en bred kompetens och lägger stort fokus på medarbetarens egen utveckling. Som QA-ingenjör kommer du att tillhöra Afrys familjära Södertäljekontor och bli en del av deras framgångsrika samarbeten samtidigt som du får ett stort kontaktnät och inblick i arbetet hos de stora Life Science- och livsmedelsföretagen. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Works söker för Afrys räkning en QA-ingenjör till deras kontor i Södertälje. Afry fortsätter att växa och är i behov av fler ingenjörer som kan bli en del av långsiktiga och spännande projekt inom läkemedels-, livsmedels- och bioteknikbranschen.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. Förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet kommer det bli aktuellt att bli anställd av Afry på sikt.

ARBETSUPPGIFTER
Som QA-ingenjör kommer du att ingå i teamet ute på Södertäljekontoret som främst arbetar inom Life Science och Livsmedel. Dina kollegor sitter tidvis ute hos Afrys kunder men också i projekt inhouse. Även om man arbetar i projekt kan man bli stationerad ute hos kund, i alla fall i vissa faser av projekten.

Du kommer till exempel att:


* Hantera avvikelser
* Hantera vatten- samt luftprover och utvärdera dessa
* Bedöma olika resultat som kommer in
* Agera som stöd i projekt där man tex. Vill gå in och göra en förändring i produktionen
* Delta i projekt rörande nyinstallationer och ombyggnationer
* Driva riskbedömningar och processkartläggningar
* Granska kvalitetsdokumentation
* Hålla utbildningar, planera och genomföra revisioner
* Arbeta med eftermarknadsprocessen


Rollen ger dig mycket god insikt i läkemedelsbranschen.

ÅF erbjuder en inspirerande miljö där du dels kan utbyta erfarenheter med mer seniora kollegor, dels få utvecklas i rollen som ingenjör genom interna utbildningar och kurser. Södertäljekontoret värderar personlig utveckling högt. Du kommer erbjudas stor frihet under ansvar.

VI SÖKER DIG SOM
* Är utbildad civilingenjör gärna med inriktning mot kemiteknik, biokemi och/eller medicinteknik, där du besitter erfarenhet av mikrobiologi. Din erfarenhet av mikrobiologi är viktig att du framför i din ansökan. Antingen genom ett personligt brev alt. I motiveringsrutan.


* Har minst 1 års arbetslivserfarenhet som är relaterat till branschen och då också arbetslivserfarenhet från labb.
* Har goda kunskaper i både engelska samt svenska i både tal och skrift då du kommer att hantera dokumentation och kommunikation internt samt externt.


Som person är du nyfiken och lyhörd, och ser detta som ett fantastiskt steg i din karriär. Du kommer att hantera stora mängder av dokumentation och det är viktigt att den dokumentation som granskas och upprättas blir korrekt. Du har ett förtroendeingivande sätt och en förmåga att bygga relationer. Vidare ser vi att du besitter god struktur och driver projekt och processer framåt. Det är av stor vikt att du tar initiativ, sätter igång aktiviteter samt frågar om det är något du inte förstår.

Övrig information


* Start: Omgående alt. Efter ök.
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centralt i Södertälje i Afrys moderna kontor.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Afrys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Afry är ett ingenjörs- och designföretag med verksamhet inom energi, industri och infrastruktur. Dom skapar hållbara lösningar för kommande generationer genom att förena människor och teknik. Afrys bas är i Europa och affärerna och kunder finns över hela världen. Visa mindre

Dokument Controller till ett av världens största läkemedelsföretag!

Ansök    Dec 4    Academic Work    Administrativ assistent
Här blir du en del av högteknologisk och LEAN-baserad miljö där samarbete, förbättringsarbete och smarta lösningar värderas högt. OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår kunds räkning en Dokument Controller. Vår kund sitter i moderna lokaler ligger med närhet till stad, vatten och skog. Varför inte starta dagen med ett spinning-pass, koppla av med mindfulness på lunchen eller avsluta dagen med att sjunga ut i deras kör? Som konsult för Academic Work erb... Visa mer
Här blir du en del av högteknologisk och LEAN-baserad miljö där samarbete, förbättringsarbete och smarta lösningar värderas högt.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en Dokument Controller. Vår kund sitter i moderna lokaler ligger med närhet till stad, vatten och skog. Varför inte starta dagen med ett spinning-pass, koppla av med mindfulness på lunchen eller avsluta dagen med att sjunga ut i deras kör?

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* En möjlighet att få erfarenhet av en internationell och innovativ miljö


ARBETSUPPGIFTER
I rollen som dokumentcontroller jobbar du främst med arkivering, samt skriva in inkomna handlingar till enligt lagstiftning och regler. Du hjälper också till att besvara frågor om olika handlingar som har inkommit till myndigheten.

För att lyckas som dokumentcontroller bör du tycka om ordning och reda, samt gilla att lösa problem och vara serviceinriktad.

VI SÖKER DIG SOM
Har en akademisk utbildning inom ekonomi eller liknande


* Har 1-2 års arbetslivserfarenhet av dokumenthantering eller arkivering
* Är flytande i engelska då kommunikation sker på det språket


Som person är du:


* Ansvarstagande
* Strukturerad
* Noggrann


Övrig information


* Start: så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Söder om Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen Visa mindre

Junior teknisk skribent som vill vara länken mellan teknik och användaren

Ansök    Sep 25    Academic Work    Teknikinformatör
Varmt hjärta, skarp hjärna - är det ledord som du också efterföljer? Då kommer du med stor sannolikhet trivas som medarbetare hos vår kund och med dina nya kollegor. Förutom att bli del av ett härligt gäng, som även gillar att ses då och då efter jobbet, så får du jobba tekniknära och ta dina språkliga kunskaper och intresse för layout till nästa nivå. Tycker du därtill att det är viktigt att din chef fokuserar på din personliga utveckling och karriärcoac... Visa mer
Varmt hjärta, skarp hjärna - är det ledord som du också efterföljer?
Då kommer du med stor sannolikhet trivas som medarbetare hos vår kund och med dina nya kollegor. Förutom att bli del av ett härligt gäng, som även gillar att ses då och då efter jobbet, så får du jobba tekniknära och ta dina språkliga kunskaper och intresse för layout till nästa nivå. Tycker du därtill att det är viktigt att din chef fokuserar på din personliga utveckling och karriärcoachning så har du hamnat rätt.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett etablerat konsultbolag inom teknikbranschen som hjälper företag att förkorta deras utvecklings- och innovationsprocesser. De erbjuder konsulter, lösningar och verktyg som hjälper deras kunder att med framgång utveckla och sälja sina produkter.
De vill att deras kunder, som finns inom energi-, fordons-, life science- och- tågbranschen, snabbare ska kunna nå sina mål och att människor kan utvecklas snabbare varför vår kund även utvecklar egen teknologi och utbildningar.

Här blir du en del av ett härligt gäng kunniga kollegor, totalt 25 stycken, som är både seniora och juniora. Några kollegor jobbar med projekt in-house på kontoret men majoriteten jobbar i projekt ute på plats hos kundföretagen. Hos vår kund är det en varm stämning med fokus på god sammanhållning vilket innebär att alla träffas gemensamt minst en gång i månaden. Antingen kan det vara för ett gemensamt möte, en rolig aktivitet eller en after work.

Företaget karaktäriseras av korta beslutsvägar och en familjär atmosfär med medarbetare som trivs och stannar länge. En av anledningarna till detta är just för samarbetet med sin konsultchef. Med din konsultchef har du ett tätt samarbete där ni tillsammans har starkt fokus på karriärcoachning och hur du personligen kan utvecklas på både kort och lång sikt.

Det kontor du kommer tillhöra är beläget i Södertälje med direkt ingång från pendeltågsstationen. Perfekt för dig som pendlar från Stockholm och andra delar av Mälarregionen.

Du erbjuds


* En omgivning där det är högt till tak och där medarbetare stöttar varandra och har trevligt tillsammans även utanför jobbet
* Kärriärcoachning och stort fokus på din egna utveckling tillsammans med din konsultchef
* Vara en viktig lagspelare hos ett etablerat bolag som växer stadigt och har både varumärket och nätverket för att erbjuda dig riktigt intressanta uppdrag kortsiktigt och långsiktigt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer få introduktion och upplärning vid tjänstens start och kommer till en början sitta in-house med projekt, för att sen på sikt gå ut på ett specifikt kunduppdrag och då sitta ute på plats hos kund. Som teknisk skribent ansvarar du för produktion av information om handhavande, felsökning och reparation av kundens produkter. Du utgör helt enkelt länken mellan tekniska experter och slutanvändare genom att i ord och bild beskriva produkterna. Det dagliga arbetet innebär att som ett team säkerställa att all dokumentation/information är klar innan produkten når marknaden.

I rollen som teknisk skribent kommer du till exempel att:


* Skriva manualer, felsökningsinstruktioner samt reparationsinstruktioner för olika produkter
* Arbeta med kataloger genom att göra framställningar av produktinformation samt göra korrigeringar och enklare layout
* Nätverka och koordinera för att få fram information till materialet och säkerställa god kvalitet under arbetsprocessens gång
* Samarbeta tätt med konstruktionsavdelning hos kund och vara länken mellan konstruktörer och slutanvändare


VI SÖKER DIG SOM
* Är högskoleingenjör med inriktning maskin/mekanik, data, elektro eller mekatronik. Alternativt har en YH-utbildning som teknikinformatör med relevant arbetslivserfarenhet inom teknikområdet.


* Har mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt, samt goda kunskaper i engelska
* Har ett stort intresse för teknik och att få uttrycka dig i skrift och layout


Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet ifrån fordonsindustrin och/eller har intresse för illustration/grafisk formgivning då du även till viss del kommer samarbeta med illustratörer

Som person är du:


* Strukturerad eftersom du behöver kunna se mönster och samband
* Initiativtagande då du aktivt kommer söka upp information på egen hand
* Kommunikativ, både muntligt och skriftligt, eftersom rollen innebär mycket kommunikation med ett brett kontaktnät


Övrig information


* Start: Oktober/november eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med chans till överrekrytering till kundföretaget
* Placering: Södertälje, precis vid pendeltågsstationen
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund är ett konsultföretag inom teknik som erbjuder konsulter, lösningar och verktyg till sina kunder. Deras kunder finns framförallt inom energi-, fordons-, life science- och- tågbranschen. De grundades 1998 har i dagsläget 220 anställda och kontor i Göteborg, Södertälje och Malmö. Visa mindre

Reservdelsadministratör till IESA!

Ansök    Okt 31    Academic Work    Terminalarbetare
Har du känsla för ordning och struktur samt tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem? Vill du varva administrativa sysslor såsom inregistrering och inventering med att få arbeta mer fysiskt och packa varor, ta emot varor och utföra visst fysiskt arbete? Om du dessutom har god samarbetsförmåga och beskriver dig som noggrann så kan du vara rätt person för IESA som nu söker en administratör till sitt förråd på Astra Zeneca i Södertälje. OM TJÄNSTEN ... Visa mer
Har du känsla för ordning och struktur samt tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem? Vill du varva administrativa sysslor såsom inregistrering och inventering med att få arbeta mer fysiskt och packa varor, ta emot varor och utföra visst fysiskt arbete? Om du dessutom har god samarbetsförmåga och beskriver dig som noggrann så kan du vara rätt person för IESA som nu söker en administratör till sitt förråd på Astra Zeneca i Södertälje.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en förrådstekniker till IESA.

IESA är en stor global brittisk aktör inom Business Process Outsourcing och de befinner sig i en stor expansionsfas. IESA hjälper företag bland annat med att hålla kundens produktion igång på ett effektivt sätt genom att vara en exklusiv partner vad gäller förrådhållning, reparation, inköp av reservdelar samt genom sin expertis i produktionsflödet. IESA har i dagsläget Astra Zeneca i Södertälje som kund och hit söker vi en administratör till ett team om tio personer som för IESAs räkning ansvarar för lagret på Astra Zeneca. I rollen kommer du att vara en viktig del i att arbeta standardiserat samt upprätthålla struktur och bidra till att förbättra arbetet på lagret.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos IESA. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör på IESA arbetar du på lagret och får ta dig an en bred roll där du främst arbetar administrativt men även fysiskt. Du kommer arbeta nära kollegorna i teamet men också ha kontakt med leverantörer och kunder. Dessutom arbetar du i affärssystemet SAP med att både föra in, uppdatera och kontrollera information angående förrådstatus etc.

Du kommer till exempel att:


* Arbeta med inventering, godsmottagning och orderhantering
* Registrera, administrera och katalogisera olika produkter i affärssystemet SAP
* Paketera, lyfta och flytta olika produkter på lagret till rätt plats och på kundens efterfrågan
* Ha viss kontakt med såväl leverantörer som kunder


VI SÖKER DIG SOM
* Trivs i en administrativ förrådroll


* Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Många leverantörer är internationella och IESA är ett bolag med huvudkontor i England


Det är meriterande om du


* Har tidigare erfarenhet från ett affärssystem, och då gärna SAP
* Har tidigare erfarenhet från inventering eller liknande
* Har tidigare erfarenhet av förrådarbete
* Har ett tekniskt intresse


Som person är du noggrann i ditt arbete och du är bra på att arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Du har inga problem med att strukturera upp ditt eget arbete och du tar ansvar för din uppgift.

Övrig information


* Start: 3/1 2020
* Omfattning: Heltid, 7-16
* Placering: Snäckviken och Gärtuna, Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och IESAs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
IESA är en internationell industriell Business Process Outsourcing-organisation. IESA tillhandahåller outsourcade upphandlingar, P2P-transaktionsbehandlings- och förrådlokallösningar för underhåll, reparation och övervakning, varor och indirekta material, inklusive förbrukningsvaror och personlig skyddsutrustning ("PPE") och tillverkningsmontage. IESA är en ledningsbaserad och privatkapitalbaserad Management Buy Out ("MBO.") Visa mindre

CAD - ritare sökes 2 dagar i veckan till Söderenergi!

Söderenergi söker en student som vill vara med och arbeta för en hållbar uppvärmning och som brinner för energivänliga miljölösningar. Med start efter sommaren finns nu möjlighet att arbeta som CAD-ritare i teknikteamet! OM TJÄNSTEN Söderenergi är en av Sveriges största fjärrvärmeproducenter och en aktör som bidrar till ett hållbart samhälle. På ett år omvandlar Söderenergi 1 miljon ton avfall till energi och producerar även fjärrvärme för cirka 300 000... Visa mer
Söderenergi söker en student som vill vara med och arbeta för en hållbar uppvärmning och som brinner för energivänliga miljölösningar. Med start efter sommaren finns nu möjlighet att arbeta som CAD-ritare i teknikteamet!

OM TJÄNSTEN
Söderenergi är en av Sveriges största fjärrvärmeproducenter och en aktör som bidrar till ett hållbart samhälle. På ett år omvandlar Söderenergi 1 miljon ton avfall till energi och producerar även fjärrvärme för cirka 300 000 personer, kontor och industrier i Stockholmsregionen, dygnet runt och året runt.

I tjänsten som Cad-ritare kommer du arbeta i deras teknikteam med den tekniska dokumentationen, vilket är en viktig stödfunktion för övriga team och bolaget som helhet. Du kommer i huvudsak arbeta med mekaniska och process ritningar för delar som bland annat berör: Ångledningar, ventiler, flödesscheman etc. Det kan även förekomma ändringar i Arkitekt och planritningar. Du kommer sitta i ett sprillans nytt och uppdaterad Cad-program.

Du erbjuds


* Flexibilitet vid schemaläggning
* Ett kompetent team som dagligen stöttar dig i ditt arbete
* En öppen och familjär arbetskultur som är stola över sig själva och sin arbetsplats
* Goda pendeltågsförbindelser samt sju min gång till arbetsplatsen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Cad-ritare kommer du arbeta i AutoCAD med att uppdatera, förbättra och förnya olika ritningar. I dessa ritningar kan det bland annat finnas felaktigheter som efter ombyggnationer inte stämmer, flödesscheman, isometrier och rörledningar som inte korrelerar med varandra enligt de ritningar du har fått. Du kommer ibland behöva gå ut i anläggningarna och titta på plats hur det ser ut. Du kan också få möjlighet att arbeta med förstudier viket innebär att ta fram underlag och sen rita upp.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en allmän teknisk förståelse och nyfikenhet
* Har arbetat i ett CAD-program tidigare och har allmän kunskap om
ritningsuppbyggnad
* Studerar på minst högskolenivå och gärna en ingenjörsutbildning inom relevant
område
* Kan tala flytande svenska, detta då all kommunikation på företaget sker på svenska

Det är meriterande om du…


* Är en van användare av AutoCAD

Som person har du ett stort intresse för teknik och är väldigt nyfiken av din natur. Du är social och har lätt för att kommunicera med andra samtidigt som du håller en struktur i ditt arbete och gillar att ha ordning och reda!


Övrig information


* Start: 2 september 2019
* Omfattning: deltid 2 dagar/veckan
* Placering: Södertälje


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Söderenergis önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Studerande IT - support till Telge i Södertälje

Är du student med ett intresse för IT som brinner för att leverera service och lösa problem? Just nu söker Telge dig som är student och vill stärka upp deras service desk och arbeta med IT-support. Vi söker dig som har möjlighet att arbeta cirka 2-3 gånger i veckan på deras kontor i Södertälje. OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu för Telge energis räkning dig som är student som är bosatt i Södertälje eller närområdet med intresse för IT som vill stärka up... Visa mer
Är du student med ett intresse för IT som brinner för att leverera service och lösa problem? Just nu söker Telge dig som är student och vill stärka upp deras service desk och arbeta med IT-support. Vi söker dig som har möjlighet att arbeta cirka 2-3 gånger i veckan på deras kontor i Södertälje.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Telge energis räkning dig som är student som är bosatt i Södertälje eller närområdet med intresse för IT som vill stärka upp deras service desk-team i Södertälje. Du kommer att tillhöra avdelningen Drift och Support som är ett härligt gäng på 6 personer varav 3 kollegor inom drift. Tillsammans utbyter ni arbetserfarenheter med varandra och bidrar till en bra stämning. Telge har en bred verksamhet och vilket ger en stor variation i olika ärenden. Du kommer få göra allt ifrån att hjälpa den ryska kaptenen som inte får kontakt med hamnen, Tom Tits vars kassasystem ligger nere under rusningstid eller receptionen med deras dator som precis kraschat.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta som first line support och hjälpa Telges verksamheter med deras IT-problem. Då du kommer att arbeta med att hjälpa Telge Energis interna personal och verksamhet är du en viktig person för att verksamheten ska fungera bra. Du har en teamleader som stöttar dig och följer upp i det dagliga arbetet. För dig som vill arbeta mer under sommaren finns möjlighet till heltidsarbete under ca 5 veckor.

Du kommer till exempel att:


* Börja med en introduktion där du sitter bredvid duktiga kollegor samt har löpande tillgång till tydliga mallar för rutinärenden
* Ta emot ärenden inom system, applikationer och nätverk via telefon, mejl eller på plats


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande]( Deltid: https://www2.academicwork.se/jobbsokande/extrajobb).

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som studerar och har ett stort intresse för IT och problemlösning. Vi ser gärna att du är bosatt i Södertälje eller i närområdet. För denna tjänst lägger vi stor vikt i de personliga egenskaperna.

Vi söker dig som
* Har stort intresse för IT och problemlösning
* Studerar minst 50% på högskola/universitet med minst 1 år kvar av dina studier
* Då stora delar av kommunikationen är på svenska är det viktigt att du kan tala och skriva obehindrat.

Det är meriterande om du…


* Studerar en utbildning inom IT
* Har erfarenhet av att arbeta med kunder
* Goda kunskaper inom Office 365


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Problemlösare


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 2-3 dagar per vecka
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Telges önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Telge Energi är ett elbolag som utmanar alltid utmanat inom sin bransch. Dem har tidigare kämpat emot kolkraft och höga elpriser. Idag vill dem ge barnen en ljusare framtid och jobbar för en mer hållbar planet. Dem investerar i klimatiniativ runt om i världen för att tex ge barn soldrivna skolor så att barnen känner att dem själva ska kunna förändra världen. Visa mindre

Erfarenhet av trådlösa nätverk och söker kompetensutveckling?

Cygate söker dig som vill fortsätta utvecklas och lära dig ännu mer om nätverksteknik. I denna roll får du jobba hos en kund i Södertälje tillsammans med kollegor som har ett stort intresse för teknik. Cygates medarbetare väljer att se möjligheter i allt de gör och vi söker därför dig som vill bli en del av ett härligt och drivet gäng! OM TJÄNSTEN Cygate jobbar med att designa, installera och optimera lösningar inom nätverk, säkerhet och hybrid IT. De ha... Visa mer
Cygate söker dig som vill fortsätta utvecklas och lära dig ännu mer om nätverksteknik. I denna roll får du jobba hos en kund i Södertälje tillsammans med kollegor som har ett stort intresse för teknik. Cygates medarbetare väljer att se möjligheter i allt de gör och vi söker därför dig som vill bli en del av ett härligt och drivet gäng!

OM TJÄNSTEN
Cygate jobbar med att designa, installera och optimera lösningar inom nätverk, säkerhet och hybrid IT. De har kunder inom alla marknadssegment och levererar nätverk och säkerhet till några av de viktigaste företagen och institutionerna i landet. Cygate är en del av Telia Company och de arbetar tätt ihop för att du som medarbetare ska ha ytterligare utvecklingsmöjligheter och karriärvägar. Ute hos den kund du kommer jobba, finns tung kompetens att ta del av och de uppmuntrar till nära samarbete och starkt kunskapsutbyte. Perfekt för dig som vill lära dig mer!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som nätverkstekniker kommer du arbeta med drift, support och utveckling av kundens trådlösa Cisco nätverk. Rollen kommer innefatta både enkla och mer avancerade arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:


* Utveckla och förvalta kundens trådlösa nätverk
* Synliggöra möjligheter till utveckling av nätet
* Genomföra kundanpassningar efter önskemål
* Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då arbetet kräver det.


Det är meriterande om du har en certifiering i CCNP Wireless.

VI SÖKER DIG SOM
* Har ett års erfarenhet av förvaltning och drift av Cisco trådlösa nätverk


* Har en CCNA Wireless certifiering
* Har arbetat administrativt av Wirelss nät


Som person är du:


* Kommunikativ och har en god samarbetsförmåga
* Nyfiken och problemlösande
* Ansvarsfull och flexibel


Övrig information


* Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Cygates önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Cygate levererar nätverk och säkerhet a°t bland annat banker, detaljhandelsfo¨retag, kommuner, landsting, media, statliga bolag och myndigheter samt tillverkningsfo¨retag. De har en djup teknisk kunskap inom sa¨ker IT-infrastruktur och skapar skra¨ddarsydda och la°ngsiktiga helhetslo¨sningar genom att fo¨ra¨dla ha°rd- och mjukvara fra°n marknadens ledande leveranto¨rer. De har över 650 medarbetare utspritt på 20 orter i landet. Visa mindre

Operativ Inköpare till Scania

Ansök    Jun 7    Academic Work    Inköpare
Har du ingenjörsbakgrund och ett starkt tekniskt intresse samt är redo för nästa steg i karriären? Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vill du vara med på resan? Skicka in din ansökan med CV och motivering redan idag OM TJÄNSTEN Academic Work söker för Scanias räkning en Operativ Inköpare. Uppdraget är på Scania General Purchasin... Visa mer
Har du ingenjörsbakgrund och ett starkt tekniskt intresse samt är redo för nästa steg i karriären? Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vill du vara med på resan? Skicka in din ansökan med CV och motivering redan idag

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Scanias räkning en Operativ Inköpare. Uppdraget är på Scania General Purchasing som ansvarar för inköp av produkter och tjänster till Scanias samtliga enheter i världen. Det globala inköpsansvaret är centraliserat till Södertälje. De sitter i nyrenoverade lokaler vid Scania Syd nära både pendeltåg, regionaltåg och bussar (Södertälje Syd).

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Scania. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig till årsskiftet med eventuell chans till förlängning.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande]( Heltid: https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Som lokal/operativ inköpare kommer du att ansvara för inköp mot våra lokala produktionsorter. Ditt ansvar innebär att självständigt arbeta med förfrågningar, förhandlingar och orderläggning.

Uppgifterna består bland annat av att förbereda och skicka ut offertförfrågningar samt sammanställa och analysera offerter och annan information vilken behövs som underlag för beslut. I arbetet har du många kontaktytor internt på inköp men även mot andra funktioner på Scania, främst produktion, och självklart våra externa leverantörer.

Du kommer bl.a
* Säkerställa och driva inköpsarbetet vad gäller offertförfrågningar och orderläggning
* Förhandla allmänna leveransvillkor och övriga kommersiella villkor
* Agera som eskaleringspunkt för leverans- och produktionsstörningar

I övrigt kommer du att vara behjälplig med process- kartläggning och dokumentation.

VI SÖKER DIG SOM
* Är högskole- eller civilingenjör med ett starkt intresse för teknik och att göra bra affärer (kommersiell förståelse).
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
* Har grundläggande kunskaper i juridik och företagsekonomi

Det är meriterande om du har erfarenhet av operativt inköpsarbete samt förändringsarbete och process-kartläggning/dokumentation

För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du är resultatinriktad, analytisk och har förmåga att driva flera inköpsuppdrag parallellt på ett strukturerat sätt. Du trivs med ansvar och är trygg som kravställare samt att ta initiativ och driva förändring.
Då tjänsten innebär flera gränssnitt både internt och externt tycker du om att samarbeta och är bekväm i att hålla presentationer.

Övriga önskvärda kompetenser är:


* Stresstålig (emotionell stabilitet). Hanterar stress pa° ett konstruktivt sa¨tt, bibeha°ller ett gott humo¨r vid press och motga°ngar
* Strukturerad (målmedvetenhet). Arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar sitt arbete va¨l, slutfo¨r det som pa°bo¨rjats och ha°ller deadlines
* Analytisk (problemlösningsförmåga). Lo¨ser problem utan att missa de la°ngsiktiga strategierna, ser logik och samband i komplex information eller miljo¨


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, minst t.o.m. Q4 2019
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Scanias önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. Visa mindre

Studerande CAD - ritare sökes till Söderenergi

Vill du arbeta för en hållbar uppvärmning och brinner du för energivänliga miljölösningar? Söderenergi söker nu dig med start efter sommaren för en roll som CAD-ritare till deras teknikteam! Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag. OM TJÄNSTEN Söderenergi är en av Sveriges största fjärrvärmeproducenter och en aktör som bidrar till ett hållbart samhälle. På ett år omvandlar Söderenergi 1 miljon ton avfall till energi och producerar även f... Visa mer
Vill du arbeta för en hållbar uppvärmning och brinner du för energivänliga miljölösningar? Söderenergi söker nu dig med start efter sommaren för en roll som CAD-ritare till deras teknikteam! Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag.

OM TJÄNSTEN
Söderenergi är en av Sveriges största fjärrvärmeproducenter och en aktör som bidrar till ett hållbart samhälle. På ett år omvandlar Söderenergi 1 miljon ton avfall till energi och producerar även fjärrvärme för cirka 300 000 personer, kontor och industrier i Stockholmsregionen, dygnet runt och året runt.

I tjänsten som Cad-ritare kommer du arbeta i deras teknikteam med den tekniska dokumentationen, vilket är en viktig stödfunktion för övriga team och bolaget som helhet. Du kommer i huvudsak arbeta med mekaniska och process ritningar för delar som bland annat berör: Ångledningar, ventiler, flödesscheman etc. Det kan även förekomma ändringar i Arkitekt och planritningar. Du kommer sitta i ett sprillans nytt och uppdaterad Cad-program.

Du erbjuds


* Flexibilitet vid schemaläggning
* Ett kompetent team som dagligen stöttar dig i ditt arbete
* En öppen och familjär arbetskultur som är stola över sig själva och sin arbetsplats
* Goda pendeltågsförbindelser samt sju min gång till arbetsplatsen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Cad-ritare kommer du arbeta i AutoCAD med att uppdatera, förbättra och förnya olika ritningar. I dessa ritningar kan det bland annat finnas felaktigheter som efter ombyggnationer inte stämmer, flödesscheman, isometrier och rörledningar som inte korrelerar med varandra enligt de ritningar du har fått. Du kommer ibland behöva gå ut i anläggningarna och titta på plats hur det ser ut. Du kan också få möjlighet att arbeta med förstudier viket innebär att ta fram underlag och sen rita upp.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en allmän teknisk förståelse och nyfikenhet
* Har arbetat i ett CAD-program tidigare och har allmän kunskap om
ritningsuppbyggnad
* Studerar på minst högskolenivå och gärna en ingenjörsutbildning inom relevant
område
* Kan tala flytande svenska, detta då all kommunikation på företaget sker på svenska

Det är meriterande om du…


* Är en van användare av AutoCAD

Som person har du ett stort intresse för teknik och är väldigt nyfiken av din natur. Du är social och har lätt för att kommunicera med andra samtidigt som du håller en struktur i ditt arbete och gillar att ha ordning och reda!


Övrig information


* Start: 2 september 2019
* Omfattning: deltid 2 dagar/veckan
* Placering: Södertälje


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Söderenergis önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Automationsingenjör inom fastighet till QTS

Har du utbildning inom automation eller har du förvärvat dina kunskaper genom arbetslivet? QTS söker dig som vill bidra till ett mer klimatsmart samhälle! Du välkomnas till ett familjärt företag med drivna medarbetare som har kul tillsammans och som vill framåt. Trivs du i en arbetsmiljö med öppet klimat, högt i tak och möjligheten till stort eget ansvar så är QTS rätt för dig. OM TJÄNSTEN QTS är ett automationsföretag som verkar inom fastighetsbranschen... Visa mer
Har du utbildning inom automation eller har du förvärvat dina kunskaper genom arbetslivet? QTS söker dig som vill bidra till ett mer klimatsmart samhälle! Du välkomnas till ett familjärt företag med drivna medarbetare som har kul tillsammans och som vill framåt. Trivs du i en arbetsmiljö med öppet klimat, högt i tak och möjligheten till stort eget ansvar så är QTS rätt för dig.

OM TJÄNSTEN
QTS är ett automationsföretag som verkar inom fastighetsbranschen. I dagsläget består företaget av fyra automationsingenjörer och söker nu ytterligare en medarbetare. QTS är ett av sex bolag under moderbolaget Qetar som fokuserar på olika områden inom fastighetsbranschen. I rollen som automationsingenjör kommer du ha ett nära samarbete med dina kollegor både i QTS och Qetar där alla arbetar efter samma värderord – Qvalitet, Engagemang, Tillit, Ansvar och Respekt.

Du erbjuds:
* En roll där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper inom fastighetsbranschen, programmering och projektledning
* Möjlighet att arbeta med spännande projekt inom nybyggnationer, ombyggnationer och kommersiella fastigheter i samarbete med stora fastighetsbolag och kommuner
* En trygg anställning hos en kollektivavtalsansluten arbetsgivare med goda anställningsvillkor i form av tjänstebil, friskvårdsbidrag, tjänstepension, flexibla arbetstider och en arbetsplats där medarbetarnas egna idéer och välmående värderas högt

ARBETSUPPGIFTER
* Projektering av styrsystem
* Programmering av styrsystem för fastighet
* Projektledning med ekonomiskt ansvar och uppföljning

Du kommer att arbeta parallellt med olika projekt i Stockholmsområdet och befinna dig både på kontoret och ute på arbetsplatserna. Arbetet sker i nära samarbete med fastighetsbolag, externa projektledare, installatörer och montörer.

VI SÖKER DIG SOM
* Har eftergymnasial utbildning inom automation eller motsvarande arbetslivserfarenhet exempelvis inom automation, programmering eller som tekniker i fastighetsbranschen
* Har B-körkort
* Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* Det är meriterande om du har erfarenhet av fastighetsautomation

Dina personliga egenskaper väger dock tyngst i denna rekryteringsprocess. För att lyckas i rollen är du:
* Ansvarstagande
* Flexibel
* Strukturerad
* Kommunikativ

Övrig information


* Start: Augusti/Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
* Placering: Wedavägen 22, Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work men du kommer att bli direkt anställd hos QTS och deras önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
QTS är ett automationsföretag som ingår i koncernen Qetar AB vars affärsidé är att skapa mervärde i egenägda företag genom att tillföra kompetens, erfarenhet, kapital samt entreprenörsanda. Koncernens gemensamma nämnare är fastigheter och de äger även egna fastigheter och fastighetsutvecklingsprojekt. Företaget startades 2013 av de drivna entreprenörerna Joakim och Calle. Sedan dess har de växt och idag består de av ett 40-tal medarbetare fördelade på sex olika bolag som delar på trevliga och fräscha lokaler i Södertälje. Visa mindre

Administratör för 2 månaders projekt i Södertälje

Ansök    Maj 17    Academic Work    Administrativ assistent
Trivs du i en administrativ roll? Hos kund som är en stor aktör inom kollektivtrafiken, erbjuds du inblick i ett större projekt över 2 månader där du tillsammans med 2 andra konsulter kommer ansvara för att genom detektivarbete i bolagets arkiv leta fram den information man eftersöker och sedan digitalisera den i PDF-format. OM TJÄNSTEN Du och dina kollegor kommer vara en viktig stöttepelare redan från måndag och 2 måander framåt i detta projekt som ligg... Visa mer
Trivs du i en administrativ roll? Hos kund som är en stor aktör inom kollektivtrafiken, erbjuds du inblick i ett större projekt över 2 månader där du tillsammans med 2 andra konsulter kommer ansvara för att genom detektivarbete i bolagets arkiv leta fram den information man eftersöker och sedan digitalisera den i PDF-format.

OM TJÄNSTEN
Du och dina kollegor kommer vara en viktig stöttepelare redan från måndag och 2 måander framåt i detta projekt som ligger till grund för än större projekt i ledningen. Du arbetar i bolagets depå i Södertälje som är din bas men där du kan komma att åka mellan andra depåer i Stockholm också.

Du erbjuds


* Delaktighet i stort projekt i stockholmstrafiken
* Högt tempo
* Meriter till CV där goda chanser finns att växa i flera roller via Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Söka upp efterfrågad information i arkivet


* Scanna in dokumentationen digitalt och konvertera den till PDF-filer
* Sammanställa dokumentation enligt önskemål


VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieexamen


* Har möjlighet till heltidsarbete från måndag och 2 månader framåt
* Har relevant erfarenhet inom service och/eller administration
* Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift


Som person är du:


* Noggrann
* Självgående
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående v. 21
* Omfattning: Heltid 2 månader
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

FM - samordnare på 75 % till dryckestillverkare i Jordbro!

Ansök    Maj 1    Academic Work    Lagerplanerare
Har du tidigare erfarenhet från en koordinerande/ledande roll och tycker om att samordna? Passar det dig perfekt att arbeta 75 % med start omgående och augusti månad ut? Då kan du vara den vi söker för rollen som FM-samordnare! OM TJÄNSTEN Academic Work söker en FM-samordnare till en stor dryckestillverkare i Jordbro. Du kommer att jobba för Sodexo och vara en del av deras team som hanterar Facility Management hos detta företag.   Detta är ett konsultupp... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet från en koordinerande/ledande roll och tycker om att samordna? Passar det dig perfekt att arbeta 75 % med start omgående och augusti månad ut? Då kan du vara den vi söker för rollen som FM-samordnare!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en FM-samordnare till en stor dryckestillverkare i Jordbro. Du kommer att jobba för Sodexo och vara en del av deras team som hanterar Facility Management hos detta företag.
 
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Sodexo. Uppdraget kommer att vara på 75 % med start omgående och sträcka sig fram till sista augusti.

ARBETSUPPGIFTER
Som FM-samordnare kommer du att ansvara för kontakter med olika underleverantörer som ska in på företaget och utföra reparationer, service etc.

I rollen kommer du till exempel att:
 
* Ansvara för att stämma av om de felanmälningar som kommer in är något som Sodexo ska ansvara för eller ej, beställer samt bokar in rätt underentreprenör från upphandlade bolag
 
* Ta emot entreprenörer och säkerställa att de har fyllt i riskbedömningsdokument i förväg
 
* Visa dem till rätt entreprenör på plats samt säkerställa att alla entreprenörer följer kundens krav


* Vara synlig på plats och vara rörlig, besöka lastkajer, produktionen/lagret etc.
* Bygga relationer både internt och externt
* Delta vid olika möten
 
Tjänsten passar dig som trivs i en koordinerande/samordnande roll där du får ta ett stort ansvar.


VI SÖKER DIG SOM
* Har goda kunskaper i Excel samt Outlook


* Har tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel från en liknande roll
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift


Det är meriterande om du


* Tidigare har arbetat med underleverantörer, gärna i någon form av samordningsroll
* Har en utbildning inom Facility Management


Som person är du strukturerad och du har en god förmåga att samordna. Du tar gärna tag i saker och har inga problem med att ta egna initiativ. Vidare är du bra på att planera och att få med dig andra personer i din planering. Du har ett gott ledarskap och du har inga problem med att rycka in där det behövs.

 
 

Övrig information

 
 


* Start: Omgående
* Omfattning: 75 % fram till sista augusti
* Placering: Jordbro, Stockholm
 
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Sodexos önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
 
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
 
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
 


OM OSS

 
Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
 
* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sodexo är ett av Sveriges ledande service management företag med över 8 000 medarbetare. De tillhandahåller service för livskvalitet, service som ökar välmående, effektiviserar samt hjälper företag och organisationer att prestera bättre. De erbjuder integrerade servicelösningar inom företag, hälso-och sjukvård, skola och utbildning, försvaret, äldreomsorg, meetings och events. I rollen som FM-samordnare blir du en del av ett Sodexoteam ute hos en av deras kunder som är en stor dryckestillverkare i Jordbro. Visa mindre

Student som vill arbeta extra hos Beijer i Södertälje?

Ansök    Maj 4    Academic Work    Lagerarbetare
Det är nästan oundvikligt: som student vill man gärna att det är liiite mer pengar kvar i slutet av månaden - samtidigt vill man kunna fokusera så mycket som möjligt på skolan. Bor du söder om stan (eller om du älskar att pendla) kan det här vara din lösning på ovan utmaning. Beijer Södertälje söker nu studenter på högskola eller universitet att arbeta med deras butiksplock 8 till 16 timmar i veckan samt sommarjobba heltid vecka 27-32. Läs gärna mer och an... Visa mer
Det är nästan oundvikligt: som student vill man gärna att det är liiite mer pengar kvar i slutet av månaden - samtidigt vill man kunna fokusera så mycket som möjligt på skolan. Bor du söder om stan (eller om du älskar att pendla) kan det här vara din lösning på ovan utmaning. Beijer Södertälje söker nu studenter på högskola eller universitet att arbeta med deras butiksplock 8 till 16 timmar i veckan samt sommarjobba heltid vecka 27-32. Läs gärna mer och ansök därefter så snart du kan då start för introduktion är omgående och vi tillämpar därför löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Är du en student på högskola eller universitet som bor söder om stan och vill ha ett extrajobb där du
* får sommarjobba heltid vecka 27-32
* får arbeta extra under terminerna (8-16h/vecka) för att dryga ut studentkassan
* slipper åka in till stan för att jobba

Då läser du kanske just nu om ditt nästa extrajobb. Beijer i Södertälje söker nämligen nya kollegor att arbeta med deras butiksplock i Södertälje.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Beijer Södertälje. Uppdraget kommer att vara på deltid och sträcka sig löpande tills din examen förutsatt att du och Beijer är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
”Vad menas med butiksplock undrar du?”
Kort förklarat kommer du arbeta med att se till att butiken hos Beijer Södertälje är väl påfylld med varor för deras kunder att hitta. Detta görs mestadels genom att packa upp varor i butiken men även annat arbete ingår så som exempelvis inventering.

Tjänsten passar dig som är student och längtar efter ett regelbundet sätt att dryga ut studentkassan. Fördelaktigt är givetvis om du innan dina studier arbetat i exempelvis butik eller på lager men det är inget krav – rätt person med rätt attityd och engagemang kommer kunna lyckas och trivas i rollen ändå.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är student på högskola eller universitet, alternativt har annan huvudsaklig sysselsättning. Anledningen till detta är då jobbet är ett deltidsjobb och det är därför viktigt att du har en annan huvudsaklig inkomst (så som CSN) att luta dig mot. Utöver det kommer vi lägga stor vikt vid att du är rätt person. Med rätt person menas i det här fallet att du identifierar dig som prestigelös, ansvarstagande och noggrann.

Meriterande är om du har erfarenhet av inventering, plock, lager/logisitk eller arbete i butik.

Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: 8 till 16 timmar i veckan + heltid vecka 27-32
* Lön: enl. överenskommelse
* Placering: Södertälje
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Beijer Södertäljes önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen. Visa mindre

Administratör till inköpsavdelning hos företag i Södertälje!

Ansök    Apr 25    Academic Work    Administrativ assistent
Har du tidigare administrativ erfarenhet och söker nu en ny tjänst med start omgående? Till vår kund som är en stor fordonstillverkare i Södertälje söker vi nu en administratör till inköpsavdelningen. Uppdaget kommer att påbörjas omgående och i första hand pågå 3 månader framåt. Det finns därefter god chans till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. ARBETSUPPGIFTER Som administratör på inköpsavdelningen kommer du att arbeta bret... Visa mer
Har du tidigare administrativ erfarenhet och söker nu en ny tjänst med start omgående? Till vår kund som är en stor fordonstillverkare i Södertälje söker vi nu en administratör till inköpsavdelningen. Uppdaget kommer att påbörjas omgående och i första hand pågå 3 månader framåt. Det finns därefter god chans till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör på inköpsavdelningen kommer du att arbeta brett med diverse administrativa uppgifter.

Du kommer till exempel att:
 
* Boka mötesrum samt hantera administration kring konferenser, event etc.
 
* Beställa material till kontoret samt behörigheter
 
* Hantera personaladministration såsom administration kring nyanställda och konsulter


* Administrera material inför introduktion av nyanställda
* Boka flygresor/hotell etc.
* Utföra administration kopplad till fakturering


VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 2 års tidigare erfarenhet inom administration


* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
* Kan börja omgående
 

 
Det är meriterande om du
 
* Har erfarenhet inom Maximo och/eller denna bransch


Som person är du strukturerad och serviceinriktad. Du tycker om att arbeta administrativt och att få ta ett stort eget ansvar.
 
 

Övrig information

 
 


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södertälje, Stockholm
 
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
 
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
 
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
 
OM OSS
 
Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
 
* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här Visa mindre

Testare inom C# / .net till Scania!

Ansök    Apr 17    Academic Work    Systemtestare
Lockas du av utmaningen att få arbeta med test hos ett av Sveriges största företag? Scania söker just nu en driven och målinriktad medarbetare inom test för ett långsiktigt samarbete där du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter att växa utefter dina ambitioner. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu för Scanias räkning en testare. Som testare kommer du att tillhöra Service Delivery-teamet där din grupp består av sex personer. Gru... Visa mer
Lockas du av utmaningen att få arbeta med test hos ett av Sveriges största företag? Scania söker just nu en driven och målinriktad medarbetare inom test för ett långsiktigt samarbete där du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter att växa utefter dina ambitioner. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Scanias räkning en testare. Som testare kommer du att tillhöra Service Delivery-teamet där din grupp består av sex personer. Gruppen arbetar med ny teknik, bland annat molnbaserade tjänster i AWS. I ditt dagliga arbete kommer du arbeta i ett specifikt team med att bygga upp testcase av Scanias globala system som alla stödjer säljprocesserna.

Du kommer att få en grundlig introduktion av den person vars arbetsroll du tar över för att få så bra förutsättningar som möjligt. Du kommer dessutom att tilldelas en mentor som ansvarar för att du får en bra introduktion och som kommer vara lite extra insatt i just din kompetens. Hos Scania IT finns ingen övre gräns för din egen framgång. Många av de som tidigare startat sin karriär hos Scania sitter i dagsläget på expertroller eller i chefspositioner.

ARBETSUPPGIFTER
I din roll som testare kommer du att till en början arbeta med manuella tester, för att efter en tid även gå över till automatiserade tester. Teamet som du tillhör ansvarar för olika applikationer inom C#/.net där vissa är egenutvecklade och andra inköpta.

Du kommer exempelvis att:


* Sätta upp testcase
* Underhålla kod under realeser
* Arbeta nära verksamheten


Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom relevant ämne där du fått kunskaper inom C#/.net


* Har kännedom om Selenium
* Har grundläggande kunskap i samt SOAP UI


Vi ser det extra meriterande om du besitter kunskaper inom Cloud/AWS samt Java.

Till den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas på Scania tror vi att du är en driven och engagerad person som ständigt vill utveckla dig själv och din kompetens. Teamen på Scania är av varierande storlek där du får möjlighet att arbeta tillsammans med olika medarbetare som alla har olika kompetenser, vi ser därför att du har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i team. Hos Scania får du vara med på en resa i både din egen och företagets utveckling.

Other information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Scanias önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2017 levererade vi 82 500 lastbilar, 8 300 bussar samt 8 500 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 120 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 49 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Traton Group. Visa mindre

Söker du en bred och varierande administratörsroll?

Ansök    Apr 9    Academic Work    Administrativ assistent
Telge Energi söker nu en administratör för att stärka upp sitt härliga team i Södertälje. Är du en vass administratör som vill vara en del av Telge Energis fortsatta arbete med att erbjuda sina kunder ren och hållbar el? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en öppen, strukturerad och positiv person? Passa på att skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu för Telge energis räkning en administratör som kommer att bli en del a... Visa mer
Telge Energi söker nu en administratör för att stärka upp sitt härliga team i Södertälje. Är du en vass administratör som vill vara en del av Telge Energis fortsatta arbete med att erbjuda sina kunder ren och hållbar el? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en öppen, strukturerad och positiv person? Passa på att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Telge energis räkning en administratör som kommer att bli en del av ett sammansvetsat team på 6 personer.
Du kommer att tillhöra gruppen Kundprocesser som administrerar den dagliga driften av alla återkommande processer som rör Telge Energis kunder såsom bland annat fakturering. I din roll kommer fokus att ligga på administration av leverantörsbyten, kundutskick och insamling av mätvärden. Tillsammans med dina kollegor i gruppen kommer du även att ge ärendehanteringssupport till deras kundcenter.

Du erbjuds


* Varierande arbetsuppgifter och möjligheten att vara med och påverka
* En arbetsplats som jobbar för att erbjuda högkvalitativ service till sina kunder och leverera ren el
* Ett härligt team som värderar att ha roligt tillsammans


Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Telge Energi. Uppdraget kommer att sträcka sig över 6 månader med goda chanser till förlängning förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du att arbeta med administration av bland annat leverantörsbyten, kundutskick samt att samla in mätvärden. En stor del av rollen kommer även innebära att ge support till kollegor internt gällande ärenden kring exempelvis fakturor.

Du kommer exempelvis att


* Hantera inkommande ärenden från kollegor i den gemensamma mejlen
* Skriva ut och hantera fakturor
* Skicka ut kundkommunikation som exempelvis välkomstbrev till nya och befintliga kunder


Stundvis kan tempot vara högt och vi tror därför att du är en person som är duktig på att prioritera och hantera stress. Du tycker dessutom om att lära dig nya saker och trivs med att jobba i en bred och varierande roll. Utöver detta tror vi givetvis att du känner igen dig i Telge Energis kärnvärden – öppen, enkel, personlig och modig.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har tidigare arbetslivserfarenhet av att jobba med administrativa uppgifter
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du
* Har erfarenhet av att jobba inom kundservice
* Har Kunskaper i Officepaketet

Som person är du:
* Strukturerad
* Problemlösande
* Självgående

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: heltid mån-fre 8-17
* Placering: Södertälje
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Telge Energis önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Telge Energi (https://telgeenergi.se/) är ett elbolag som utmanar alltid utmanat inom sin bransch. Dem har tidigare kämpat emot kolkraft och höga elpriser. Idag vill dem ge barnen en ljusare framtid och jobbar för en mer hållbar planet. Dem investerar i klimatiniativ runt om i världen för att tex ge barn soldrivna skolor så att barnen känner att dem själva ska kunna förändra världen. Visa mindre

Erfarenhet av truck? Ta chansen hos Beijer Södertälje!

Ansök    Mar 29    Academic Work    Lagerarbetare
“Kompetens kan man skapa – det viktigaste är att du har ett engagemang”. Så är attityden kring engagemang kontra erfarenhet/kompetens på din nästa arbetsplats – Beijer. Nu söker man dig som vill komma in och växa och utvecklas i en välkomnande miljö i Södertälje i rollen som logistikplock. Viss erfarenhet är dock oundvikligt att du behöver ha: för att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha truckkort och erfarenhet av att köra motviktstruck – har d... Visa mer
“Kompetens kan man skapa – det viktigaste är att du har ett engagemang”. Så är attityden kring engagemang kontra erfarenhet/kompetens på din nästa arbetsplats – Beijer. Nu söker man dig som vill komma in och växa och utvecklas i en välkomnande miljö i Södertälje i rollen som logistikplock. Viss erfarenhet är dock oundvikligt att du behöver ha: för att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha truckkort och erfarenhet av att köra motviktstruck – har du det är detta en fantastisk möjlighet att hitta hem till din nästa långsiktiga arbetsplats - kanske är du deras nästa avdelningschef? Vi tillämpar löpande urval för denna tjänst och start är omgående så skriv en motivering och ansök nu direkt.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker till Beijer i Södertälje dig som har truckkort och erfarenhet av motviktstruck för en roll med många olika utvecklingsmöjligheter och start omgående.

På Beijer i Södertälje finns ett gäng med välkomnande och öppen stämning som längtar efter dig – sin nya kollega. För den här tjänsten är det ett krav att du har B-körtkort samt truckkort med erfarenhet av motviktstruck. Har du det är detta en grym möjlighet för dig att komma in med dina nya tankar och idéer i ett långsiktigt heltidsjobb där du kommer kunna växa inom bolaget. Kanske kommer du genom Beijers egna utvecklingsprogram Beijerakademi utvecklas och bli Beijers nästa avdelningschef?

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Beijer. Uppdraget kommer att vara på heltid och ambitionen är att du på sikt ska bli överrekryterad till Beijer förutsatt att både du och Beijer är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som en del av teamet logistikplock kommer du arbeta med just logistik & plock. Hos Beijer innebär det en speciell sorts logistikhantering. Eftersom Beijer är en brädgård handlar det om en annorlunda varuhantering där alla varor kräver olika hantering. Ena stunden kan du hantera långa träbalkar på flera meter, nästa stund är det korta brädor eller tung armering du hanterar.

Tjänsten passar dig som tycker att kl. 12-19:45 låter som passande arbetstid, vill arbeta i ett gäng med god stämning och söker en arbetsgivare där du får in en fot för att därefter kunna växa med företaget.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som behärskar svenska väl då det är arbetsspråk. Utöver det krävs det att du har erfarenhet av att köra motviktstruck och har B-körtkort och självklart truckkort. Du är dessutom ambitiös och söker egentligen inte en ny roll – du söker ett nytt företag att komma in och växa hos.

Det är meriterande om du har arbetat på brädgård förut men det är givetvis inget krav.

Som person är du en lagspelare med härlig energi och ser gärna dig själv som en framtida centralpelare hos Beijer. Detta är helt enkelt ett långsiktigt jobb att komma in och utvecklas inom.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid (38,15h/veckan)
* Lön: enl. ök.
* Placering: Södertälje
* Kontaktuppgifter: [email protected]
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Beijers önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se. Visa mindre

Erfarenhet av truck? Ta chansen hos Beijer Södertälje!

Ansök    Mar 29    Academic Work    Lagerplanerare
”Kompetens kan man utveckla, det vi söker är engagemang!” Visst skulle det vara skönt om det var så din framtida arbetsgivare resonerade? Nu finns chansen att det blir just så. Beijer i Södertälje söker dig som är en riktig stjärna på service och vill arbeta med högt kundfokus. För att kunna arbeta i tjänsten krävs det att du har truckkort, truckvana och B-körkort. Har du det finns här chansen för dig med grym känsla för service att trivas som fisken i vat... Visa mer
”Kompetens kan man utveckla, det vi söker är engagemang!” Visst skulle det vara skönt om det var så din framtida arbetsgivare resonerade? Nu finns chansen att det blir just så. Beijer i Södertälje söker dig som är en riktig stjärna på service och vill arbeta med högt kundfokus. För att kunna arbeta i tjänsten krävs det att du har truckkort, truckvana och B-körkort. Har du det finns här chansen för dig med grym känsla för service att trivas som fisken i vattnet i en långsiktig roll där ambitionen är att du framöver ska få en fast tillsvidareanställning hos Beijer. Starten för tjänsten är omgående och därför är det inte läge att vänta med din ansökan då vi tillämpar löpande urval – skriv en motivering till varför du är rätt för tjänsten och ansök idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Beijer i Södertäljes räkning dig som har truckerfarenhet sedan tidigare men vill till en mer serviceinriktad roll där du får nytta av att du har en järnkoll på hur riktigt riktigt bra service ser ut – du ska nämligen bli Beijer nya gårdssäljare!

Som gårdssäljare på Beijer kan en arbetsdag se ut ungefär så här: Starttiden varierar mellan klockan 05:45 eller klockan 08:00. Börjar du klockan 05:45 jobbar du med två ytterligare kollegor och tillsammans står ni redo att välkomna den första ruschen av kunder som kommer strax efter klockan sex.

85% av kunderna är företagskunder och det är inte ovanligt att de kommer på besök dagligen – därför är chansen stor att du genom din starka serviceådra kommer knyta många långsiktiga kundkontakter som förgyller tidiga morgnar. Den första kundruschen slutar ungefär vid klockan 9 och därefter finns det alltid saker att göra i butiken så som att ta emot gods, pricka av och säkerställa att rätt antal varor finns på rätt plats. Kort efter lunch (ungefär kl. 14-16) startar nästa kundrusch.

Har du börjat 05:45 slutar din arbetsdag vid 14:30, annars arbetar du till stängning vilket är vid 18.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Beijer. Uppdraget kommer att vara på heltid och vara löpande. Beijer ambition är att du som är rätt person och som trivs i rollen ska bli överrekryterad av Beijer när timingen är rätt förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som gårdssäljare på Beijer arbetar du i en serviceroll och fokuset är på att kunderna ska ha en riktigt bra upplevelse av sitt besök hos Beijer. Utöver det kommer du hantera viss av och pålastning av inkommande eller utgående. På grund av detta är truckkort, truckerfarenhet och b-körkort ett krav för tjänsten.

Den här tjänsten passar dig som har erfarenhet av arbete med truck tidigare men som alltid sett dig själv som en servicestjärna som hör hemma i kunddialog och kundsamarbeten. Hos Beijer får du chansen att komma in och utvecklas inom service med ambitionen till en långsiktig tillsvidare anställning för rätt person.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som har truckkörkort (B1), B-körkort samt truckvana. Utöver det behärskar du svenska och engelska i tal och skrift. Utöver detta är du som trivs i den här rollen driven och serviceminded.


* Truckkort + truckerfarenhet
* Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift då båda språken förekommer i tjänsten
* Möjlighet att arbeta i Södertälje


Det är meriterande om du har arbetat på brädgård tidigare eller om du behärskar polska eller något av de arabiska språken då många kunder talar dessa språk.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: omgående, helst igår!
* Omfattning: heltid (38,15 timmar)
* Lön: enl. överenskommelse
* Placering: Södertälje
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Beijer önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se. Visa mindre

Produktionsarbetare på heltid till Stena Recycling i sommar!

Ansök    Mar 28    Academic Work    Lagerarbetare
Vi söker en produktionsarbetare på heltid till Stena Recycling i Södertälje i sommar. Du som uppskattar lagerarbete och kundbemötande läser rätt annons. Vi vill komma i kontakt med dig som är aktiv, initiativrik och som har ett engagemang av rang. Det lilla men sammansvetsade teamet på produktionen ser fram emot att arbeta med dig i sommar, om det är du, se till att ansöka idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker en produktionsarbetare till Stena Recycling ... Visa mer
Vi söker en produktionsarbetare på heltid till Stena Recycling i Södertälje i sommar. Du som uppskattar lagerarbete och kundbemötande läser rätt annons. Vi vill komma i kontakt med dig som är aktiv, initiativrik och som har ett engagemang av rang. Det lilla men sammansvetsade teamet på produktionen ser fram emot att arbeta med dig i sommar, om det är du, se till att ansöka idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en produktionsarbetare till Stena Recycling i Södertälje i sommar. Företaget arbetar för att göra världen mer hållbar och lite bättre genom att återvinna material som annars ses som avfall. Du kan läsa mer om hur de själva presenterar sig här På avdelningen behövs uppbackning i sommar och vi är således på jakt efter dig som ser fram emot att arbeta i ett litet team i en roll som är mycket viktig i företagskedjan.
 
 
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Stena Recycling. Uppdraget kommer att vara på heltid och pågå under veckorna 27 till och med 32.

ARBETSUPPGIFTER
Som produktionsarbetare kommer du att börja dagen med ett morgonmöte kl 07. Under mötet diskuteras dagens arbete och vad som förväntas göras samt tas avvikelser upp från gårdagen. Vidare värderar Stena Recycling säkerhet högt, varför rutiner kring detta diskuteras. Du kommer att assistera ordinarie personal på plats med arbetet på produktionen och kommer alltid att ha en erfaren arbetsledare på plats om du behöver stöttning. Det kommer leveranser med material löpande under dagarna. Du kommer att lasta av och hantera pallarna på gården med truck, dina kollegor kommer att arbeta vidare med godset innan det skickas vidare.

Du kommer till exempel att:
 
* flytta containrar med material


* köra hjullastare och motviktstruck
* assistera ordinarie personal
 
Tjänsten passar dig som gillar fysiskt arbete och som trivs i en roll där kvalitet och säkerhet värderas högt. Om du dessutom tycker att det är intressant med återvinning är rollen som produktionsarbetare högst meriterande.


VI SÖKER DIG SOM
* har truckkort B1 och C2


* har minst 6 månaders erfarenhet av motviktstruck och hjullastare från lager eller motsvarande
* har B-körkort
* har god kommunikativ förmåga på svenska
 
 


Vi tror att du som ansöker om tjänsten axlar stort ansvar i allt du tar dig an. Du uppskattar socialt utbyte och värdesätter god service. Vidare kommer du att ha stor användning för din flexibilitet och nyfikenhet. I rollen är det viktigt att medarbetarna tar egna initiativ och tar gemensamt ansvar för ett kvalitetssäkrat resultat.
 
 

Övrig information

 
 
* Uppdrag: v.27-32, viktigt att du kan arbeta hela perioden


* Omfattning: heltid, 07-16
 
* Lön: Genomsnittligt Förtjänstläge
* Placering: Södertälje
 
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Stena Recyclings önskemål önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
 
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
 
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
 


OM OSS
 
Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
 
* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här

INFORMATION OM FÖRETAGET
https://youtu.be/nw0tFBUum6A Visa mindre

First Line support till BITS DATA!

Har du ett brinnande intresse för kundservice och vill få en fot in på ett familjärt företag där man satsar på sina medarbetare och deras utveckling? Vill du dessutom bli en del av ett dynamiskt team bestående av 15 trevliga kollegor som du kommer få chansen att lära av och där utvecklingsmöjligheterna är många? På BITS DATA får du en mentor som har hand om din introduktion och initialt kommer du få chans att sitta med och lära dig av mer erfarna kollegor.... Visa mer
Har du ett brinnande intresse för kundservice och vill få en fot in på ett familjärt företag där man satsar på sina medarbetare och deras utveckling? Vill du dessutom bli en del av ett dynamiskt team bestående av 15 trevliga kollegor som du kommer få chansen att lära av och där utvecklingsmöjligheterna är många? På BITS DATA får du en mentor som har hand om din introduktion och initialt kommer du få chans att sitta med och lära dig av mer erfarna kollegor. Ta chansen att sök till BITS DATAS First Line-support redan idag! Vi jobbar med löpande urval i processen.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en First Line support till BITS DATA.

BITS DATA är ett medelstort företag i Södertälje som är VW och Scaniaåterförsäljarnas IT-partner. I samband med våra tjänsteleveranser så supporterar vi våra tjänster. Du kommer därför bli ansiktet utåt då du i din roll kommer möta kunderna först.

I denna roll kommer du få arbeta med First Line support. Det innebär att när BITS DATAS kunder upplever störningar eller har utmaningar med deras produkter så finns du där för att hjälpa dem via telefon, mail och fjärrstyrningsverktyg. Skulle det vara så att du inte kan hjälpa deras kunder direkt så lägger du ett ärende vidare i vårt interna ärendehanteringssystem till vår 2:a eller 3:e linas support. BITS DATA sitter i superfräscha, nya och moderna lokaler i Södertälje.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos BITS DATA. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig tillsvidare. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som First Line-support kommer du till exempel att:


* Via telefon Supportera BITS DATAS användare i bland annat AutoMaster som är ett affärssystem speciellt anpassat till bilverkstäder
* Serva BITS DATAS kunder med kunskap och systemstöd inom våra tjänsteleveransområden Teknik, Servicemarknad, Ekonomi och Bilmarknad
* Ta emot ärenden från BITS DATAS interna ärendehanteringssystem


Tjänsten passar dig som vill utvecklas inom IT och Support och om du är lyhörd, har lätt för att samarbeta och är en lagspelare kommer du passa bra i detta team.

VI SÖKER DIG SOM
* Har ett brinnande intresse för First Line Support och IT


* Har erfarenhet av kundkontakt och en känsla för service
* Ä noggrann i ditt arbetssätt


Det är meriterande om du…


* Har erfarenhet av support
* Har erfarenhet/arbetat med AutoMaster
* Utbildning inom relevant område


Som person är du hungrig på ny kunskap och vill ständigt utvecklas. Vidare trivs du med att arbeta i team och delar gärna med dig av din kunskap till kollegorna. Vi tror även att du har en god känsla för service och är metodisk och strukturerad i ditt arbete.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södertälje
* Kontaktuppgifter: [email protected]
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Bits datas önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här Visa mindre

Operatör till internationellt företag i söderort

Ansök    Mar 22    Academic Work    Lagerarbetare
Lockas du av att arbeta på ett företag som präglas av öppenhet, utvecklingsmöjligheter och flexibilitet? Söker du ett fysiskt arbete där ditt teams prestation är A och O för företagets kunder och således fortsatta framgång? Vill du arbeta på ett internationellt företag som erbjuder hälsofrämjande aktiviteter i form av tex ett eget gym och en lunchrestaurang i toppklass? Det kan vara just dig vi letar efter till Tikkurila som nu söker operatörer till deras ... Visa mer
Lockas du av att arbeta på ett företag som präglas av öppenhet, utvecklingsmöjligheter och flexibilitet? Söker du ett fysiskt arbete där ditt teams prestation är A och O för företagets kunder och således fortsatta framgång? Vill du arbeta på ett internationellt företag som erbjuder hälsofrämjande aktiviteter i form av tex ett eget gym och en lunchrestaurang i toppklass? Det kan vara just dig vi letar efter till Tikkurila som nu söker operatörer till deras produktionsanläggning i Nykvarn, där deras vattenbaserade färg tillverkas.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning motiverade operatörer till sin stora och trevliga produktion i Nykvarn då de behöver stöttning under våren till att börja med. Företaget är månt om att behålla duktig personal och engagerar sig brett i hälsa, förbättringar och säkerhet.

Academic Work har, och har haft, mycket goda samarbeten med kundföretaget i dagsläget och de som arbetar där idag trivs mycket bra! Man arbetar i skift vilket innebär att man jobbar flexibelt över dygnet. Varannan vecka är arbetstiderna 07:00-15:00 måndag till fredag och varannan vecka måndag – torsdag 14:50-00:50. Du kommer alltså varannan vecka att sluta arbetet vid kl 01:00 och det krävs således att du har tillgång till bil för att kunna ta dig hem.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos kundföretaget.

ARBETSUPPGIFTER
Som operatör kommer du rotera mellan olika typer av arbetsuppgifter beroende på din tidigare erfarenhet. Arbetsuppgifterna kan därför variera från att förse produktionsflödet med råvaror och emballage, tillverka färg i en modern automatiserad anläggning, analysera färg på vårt produktionslabb, fylla ut färgen på någon av våra fyllningslinjer samt att hjälpa dina kollegor med olika former av mekanisk problemlösning. Du kommer läras upp av en erfaren fadder som ser till att du snabbt kommer in i arbetsuppgifterna för att ge dig största möjliga flexibilitet. Du kommer att arbeta självständigt men samtidigt vara en viktig nyckelspelare i ett stort team, både på din och andra avdelningar, vilket förutsätter ett gott samarbete och god kommunikation.

Tjänsten passar dig som vill ha ett jobb där du får ta mycket eget ansvar och arbeta i en stor organisation som erbjuder utvecklingsmöjligheter internt!

VI SÖKER DIG SOM
Det är ett krav att du…


* Kan uttrycka dig förståeligt i tal och skrift på svenska då det behövs för daglig kommunikation i arbetet
* Har körkort och tillgång till bil, alternativt bor i närheten och kan ta dig hem på annat sätt.


Det är meriterande om du…


* Har arbetslivserfarenhet från liknande produktionsverksamhet
* Har truckkort
* Har god datorvana samt teknisk förståelse för att kunna hantera vårt automationssystem, ABB 800xA samt vårt affärssystem Microsoft Dynamics Ax 2012


* Har grundläggande kunskaper i engelska då det är företagets koncernspråk och används vid exempelvis orderinstruktioner



Först och främst söker vi dig som har en stark motivation att arbeta och som tycker det är roligt att arbeta.
Som person är det mycket viktigt att du är noggrann och strukturerad samt är fokuserad och har en detaljmedvetenhet. Du behöver klara att hålla ett kvalitetsfokus även under ett högt tempo, är flexibel i ditt arbetssätt och uppskattar att få testa nya arbetsuppgifter. Sist men inte minst är du en stark lagspelare som uppskattar goda samarbeten med kollegor och chefer. Förklara gärna i din ansökan varför just du skulle passa för denna tjänst.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt fram till maj med chans till förlängning hos Tikkurila
* Placering: Nykvarn, Södertälje


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida. Visa mindre

Internationellt bolag söker lagermedarbetare!

Ansök    Mar 27    Academic Work    Lagerarbetare
Vill du arbeta på ett internationellt företag som erbjuder hälsofrämjande aktiviteter i form av tex ett eget gym och en lunchrestaurang i toppklass? Det kan vara just dig vi letar efter för rollen som lagermedarbetare till produktionsanläggningen i Nykvarn. Du blir direktanställd på företaget och kommer erbjudas såväl truckförarutbildning som en fast månadslön! OM TJÄNSTEN Med omgående start söker vi lagermedarbete för ett vikariat som förväntas löpa til... Visa mer
Vill du arbeta på ett internationellt företag som erbjuder hälsofrämjande aktiviteter i form av tex ett eget gym och en lunchrestaurang i toppklass? Det kan vara just dig vi letar efter för rollen som lagermedarbetare till produktionsanläggningen i Nykvarn. Du blir direktanställd på företaget och kommer erbjudas såväl truckförarutbildning som en fast månadslön!

OM TJÄNSTEN
Med omgående start söker vi lagermedarbete för ett vikariat som förväntas löpa till augusti/september (med eventuella möjligheter till fortsatt samarbete). Arbetstiderna är förlagda under dagtid ca 07-16 tillsammans med kollegor som du äter såväl frukost som lunch tillsammans med! Academic Work har ett gediget samarbete med företaget och tidigare samt nuvarande konsulter trivs fantastiskt bra! De är måna om att ta hand om sin personal – så för rätt person är detta en fin möjlighet att samla erfarenhet och framtida möjligheter.

Du erbjuds


* Truckförarutbildning
* En fast månadslön om 24 200 kr
* En arbetsplats som präglas av god stämning, samarbete och coachande chefer


ARBETSUPPGIFTER
* Orderplock – du kör en så kallad plocktruck


* Truckarna har en plockterminal (en display som visar ordrarna)
* Arbetet innebär fysiska moment så det är viktigt att du trivs med att arbeta på detta vis


VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som har gymnasial utbildning eller erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Du är en person som har ett positivt förhållningssätt och sprider energi till dina kollegor. Det är en merit om du har truckkort sedan innan men om du inte har det så kommer du få utbildning på plats. Det är ett krav att du kan kommunicera på svenska då det är det språk som används i det dagliga arbetet.

Som person är du:


* Engagerad och mån om att göra ett bra jobb
* Lojal, ansvarstagande och pålitlig – självklart kommer du i tid!
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid till augusti/september med eventuell förlängning
* Placering: Nykvarn
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Tikkurilas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre