Lediga jobb som Marknadsassistent i Södertälje

Se lediga jobb som Marknadsassistent i Södertälje. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Södertälje som finns hos arbetsgivaren.

Junior Assistent

Q Professionals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige. Beskrivning Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support". I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information... Visa mer
Q Professionals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige.



Beskrivning
Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support".

I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information.

Arbetsuppgifter
- Utföra administrativa uppgifter för att stödja ingenjörer och ledningsgrupp.
- Hantera beställningar av utrustning och material.
- Utveckla och förbättra administrativa rutiner och processer.
- Uppdatera och underhålla intern information och system.
- Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa att processer löper smidigt och effektivt.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av MS Office och Office 365.
- God erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Van användare av datorer och erfarenhet av att hantera olika interna system och verktyg.
- Flytande i både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Meriterande:

- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom liknande roller.

Villkor
Tjänsten är på heltid och erbjuder ett hybridarbete. Du blir anställd som konsult hos oss på Q och arbetar på uppdrag hos klient. Urval av kandidater sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Det finns dessutom goda möjligheter för förlängning av uppdraget.

För att öka dina chanser att gå vidare i processen, uppmanar vi dig att uppdatera ditt CV och tydligt lyfta fram hur du uppfyller de specifika kvalifikationerna och kompetenserna för tjänsten. Med hög konkurrens är det viktigt att visa på din relevanta erfarenhet och hur du kan bidra till just det uppdrag vi söker. 

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Junior Business Support Assistant

Beskrivning Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support". I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information. Arbetsuppgifter - Utföra administrativa uppgifter för att stödja ingenjörer och ledningsgrupp. - Hantera beställningar ... Visa mer
Beskrivning
Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support".

I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information.



Arbetsuppgifter
- Utföra administrativa uppgifter för att stödja ingenjörer och ledningsgrupp.
- Hantera beställningar av utrustning och material.
- Utveckla och förbättra administrativa rutiner och processer.
- Uppdatera och underhålla intern information och system.
- Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa att processer löper smidigt och effektivt.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av MS Office och Office 365.
- God erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Van användare av datorer och erfarenhet av att hantera olika interna system och verktyg.
- Flytande i både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Meriterande:

- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom liknande roller.

Villkor
För att öka dina chanser att gå vidare i processen, uppmanar vi dig att uppdatera ditt CV och tydligt lyfta fram hur du uppfyller de specifika kvalifikationerna och kompetenserna för tjänsten. Med hög konkurrens är det viktigt att visa på din relevanta erfarenhet och hur du kan bidra till just det uppdrag vi söker. 

Tjänsten är på heltid och erbjuder ett hybridarbete. Du blir anställd som konsult hos oss på Q och arbetar på uppdrag hos klient. Urval av kandidater sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Det finns dessutom goda möjligheter för förlängning av uppdraget.

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Digital Marketing Assistant

Nordic Transport & IT Services AB is a combination of IT and Transport business. The company is growing every year. Your role as a Digital Marketing Assistant You will be responsible for presenting the company's portfolio through different social media platforms. Create targeted content and reach out to the customers in the UK, USA and other English-speaking countries. Also communicate with companies working in Sweden. Visa mer
Nordic Transport & IT Services AB is a combination of IT and Transport business. The company is growing every year.
Your role as a Digital Marketing Assistant
You will be responsible for presenting the company's portfolio through different social media platforms.
Create targeted content and reach out to the customers in the UK, USA and other English-speaking countries.
Also communicate with companies working in Sweden. Visa mindre

Junior Business Support Assistant

Q Professionals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige. Beskrivning Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support". I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information... Visa mer
Q Professionals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige.



Beskrivning
Vi söker en junior sekreterare till avdelningen "Business Process & Support".

I denna roll kommer du att hantera administrativa uppgifter, ge stöd till ingenjörer och ledningsteamet samt bidra till utveckling av administrativa rutiner. Du kommer även ansvara för beställning av utrustning och uppdatering av information.



Arbetsuppgifter
- Utföra administrativa uppgifter för att stödja ingenjörer och ledningsgrupp.
- Hantera beställningar av utrustning och material.
- Utveckla och förbättra administrativa rutiner och processer.
- Uppdatera och underhålla intern information och system.
- Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa att processer löper smidigt och effektivt.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av MS Office och Office 365.
- God erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Van användare av datorer och erfarenhet av att hantera olika interna system och verktyg.
- Flytande i både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Meriterande:

- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom liknande roller.

Villkor
För att öka dina chanser att gå vidare i processen, uppmanar vi dig att uppdatera ditt CV och tydligt lyfta fram hur du uppfyller de specifika kvalifikationerna och kompetenserna för tjänsten. Med hög konkurrens är det viktigt att visa på din relevanta erfarenhet och hur du kan bidra till just det uppdrag vi söker. 

Tjänsten är på heltid och erbjuder ett hybridarbete. Du blir anställd som konsult hos oss på Q och arbetar på uppdrag hos klient. Urval av kandidater sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Det finns dessutom goda möjligheter för förlängning av uppdraget.

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Volkswagen Finans söker en Marknadsassistent

Vår bilfinansiering med en månatlig betalning ökar stadigt och är inne i en mycket spännande utvecklingsfas. Vill du vara med och utveckla marknadsföringen inom bilfinansbranschen. Vi söker nu efter en kreativ person som kan skapa engagerande marknadsföring. Vi är 4 personer på Marknad som arbetar i de ledande Martech och Adtech verktygen där du kommer rapporter till Head of Marketing. Som Marknadsassistent får du möjlighet till utvecklande och varierande... Visa mer
Vår bilfinansiering med en månatlig betalning ökar stadigt och är inne i en mycket spännande utvecklingsfas. Vill du vara med och utveckla marknadsföringen inom bilfinansbranschen. Vi söker nu efter en kreativ person som kan skapa engagerande marknadsföring. Vi är 4 personer på Marknad som arbetar i de ledande Martech och Adtech verktygen där du kommer rapporter till Head of Marketing.

Som Marknadsassistent får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är marknadsföring av våra produkter online och i bilhallen.

Som anställd hos oss kan vi utöver ett engagerande arbete med goda utvecklingsmöjligheter erbjuda dig ett antal generösa anställningsförmåner som exempelvis prestationsbonus och friskvårdsbidrag. Du erbjuds även personalbil till en konkurrenskraftig månadskostnad där du har tillgång till en ny bil.

Hos oss har du möjlighet till ett flexibelt arbetssätt genom att kombinera arbete på distans med arbete i våra nyrenoverade lokaler. Tjänsten är en tillvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm.

Din roll


• Ta fram marknads- och kampanjmaterial – med fokus på grafisk form och copywriting
• Produktmarknadsföring på företagets webb och sociala medier.
• Produktmarknadsföring i bilhallen.
• Ansvara för att företagets varumärken kommuniceras på rätt sätt i alla kanaler och sammanhang.
• Ansvarig för e-post nyhetsbrev.

 Vi söker

Vi tror att du kanske är civilekonom eller har någon motsvarande eftergymnasial utbildning inom marknadsföring. Kunskap i InDesign och Photoshop är meriterande men inget krav!

Som Marknadsassistent behöver du ha god förmåga att samarbeta med hög servicenivå. Kreativ och duktig copywriter. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.

Låter detta intressant? Tveka inte att söka redan idag!

Besök vår hemsida för mer information om oss som företag samt hur vi hanterar dina personuppgifter i rekryteringsförfarandet. Vi undanber oss kontakt med säljare från bemannings- och rekryteringsföretag.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Visa mindre

Marknads- och Säljassistent

Företagspresentation 1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Salta? Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en v... Visa mer
Företagspresentation

1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Salta? Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en värdegrund som är mer aktuell än någonsin. Nu bygger vi vidare för framtiden. Lockas du av en assistentroll där du har ena benet i team Marknad & Innovation och det andra i team Sälj? Då ska du söka den här tjänsten som Marknads- och säljassistent med masterdataansvar hos Saltå Kvarn. Vi erbjuder dig en roll där du ingår i ett sammanhang med många kontaktytor och bidrar i processer från början till slut. I rollen kommer du få arbeta med varierande och utvecklande arbetsuppgifter och du blir en del av ett sammansvetsat team som värdesätter gott samarbete.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Huvudsaklig administration kring sortiment, revidering och lansering.
- Ansvara för artikelinformation, registervård, varucertifikat, bilder m.m. i våra system.
- Agera som länk mellan Marknad/Innovation, Inköp, Sälj, Kvalitet, Lager och Miljö/Hållbarhet.
- Projektansvar för framtagning och produktion av sälj- och marknadsmaterial, butiksmaterial och annonsbokningar.
- Ansvara för kampanjstart, avstämning, uppföljning och rabattkuponger.
- Ansvara för hantering av varuprover till kund och säljkår.
- Uppdatera artikelinformation och bilder gentemot E-handeln.
- Ansvara för lagersaldon av marknadsmaterial.
- Samordna och sammanställa löpande försäljningsprognoser till inköp.

Din profil

- Gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration, gärna inom FMCG och/eller dagligvaruhandeln.
- God systemvana.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift då det krävs i dialog med kunder och skriftligen i produktionsmaterial och masterdata.
Meriterande om du har:
- Systemvana av program såsom Validoo, Exder och Dabas.
- Utbildning inom marknadsföring eller likvärdigt, alternativt något eller ett par års arbetserfarenhet inom området.

För att axla rollen trivs du i en koordinerande och administrativ roll. Du kommer att ha många olika kontaktytor både internt och externt, därför är det viktigt att du har lätt för att samarbeta, har en god social och kommunikativ förmåga. Du är ordningsam, strukturerad, ansvarstagande med förmåga att leverera hög kvalitet och hålla deadlines. Dessutom har du god förmåga att göra prioriteringar i ditt arbete och trivs med att arbeta i ett snabbt tempo.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Linda Connbo och nås på 070-7950189 eller på [email protected]

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till! Visa mindre

Marknadsassistent (tidsbegränsat uppdrag)

Hos oss på Volkswagen Finans Sverige AB (VFS)  händer det grejer– inte minst på Marknadsavdelningen! Efterfrågan på våra produkter ökar stadigt och med en mycket spännande utvecklingsfas framför oss behöver vi hitta en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid i ca ett år med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anst... Visa mer
Hos oss på Volkswagen Finans Sverige AB (VFS)  händer det grejer– inte minst på Marknadsavdelningen! Efterfrågan på våra produkter ökar stadigt och med en mycket spännande utvecklingsfas framför oss behöver vi hitta en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid i ca ett år med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anställd hos oss kan vi utöver ett engagerande arbete med goda utvecklingsmöjligheter erbjuda dig ett antal generösa anställningsförmåner som exempelvis prestationsbonus och friskvårdsbidrag. Hos oss har du möjlighet till ett flexibelt arbetssätt genom att kombinera arbete på distans med arbete i våra nyrenoverade lokaler.

Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Som Marknadsassistent får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är datadriven marknadsföring, att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå så att rätt kund får rätt erbjudande i rätt tid via rätt marknadsföringskanal. Följa upp KPI inom VFS Performance Marketing.

 Arbetsuppgifter


• Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden.
• Sammanfoga data från olika tabeller i Salesforce Marketing Automation (bland annat objektsdata, kontraktsdata, återförsäljardata, kunddata, kundens preferensdata och kunderbjudanden) för att skapa kundunderlag för VFS datadrivna direktmarknadsföring och programmatiska annonsering.
• Skapa underlag för A/B testning.
• Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder med rätt erbjudande vid rätt tillfälle via rätt kanal.
• Distribuera kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå för VFS programmatiska bannerannonsering.
• Operativt drifta utskick av VFS alla digitala direktmarknadsföringsenheter i Salesforce Marketing Automation baserat på variabeldata på individnivå med kunderbjudande. Övervaka aktiverade kundresor och rapportera vid defekter.
• Sammanfoga kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå i InDesign för VFS postala direktmarknadsföring och skicka underlag till tryckeri.
• Kontinuerlig uppdatering av innehåll på landningssidor i Salesforce Marketing Cloud exempelvis priser, modelltexter och erbjudanden.
• Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor.
• Daglig och veckovis uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall exempelvis öppningsgrad, klick och konvertering.
• Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av VFS Performance Marketing.
• Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov.

Nog om oss. Nu är vi nyfikna på DIG!
Vi söker dig som är duktig på att hantera stora mängder data och analys. Vi tror att du kanske är civilekonom eller har någon motsvarande utbildning. Kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande men inget krav!

Som Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing behöver du ha god förmåga att samarbeta med hög servicenivå.  Förmåga till logiskt tänkande samt att arbeta strukturerat och noggrant med stora mängder data. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska

Låter detta intressant? Tveka inte att söka redan idag! Tjänsten är i dagsläget tidsbegränsad - men kommer ge dig en intressant ingång till Marknadsenheten och till Volkswagen Finans i sin helhet.


Besök vår hemsida för mer information om oss som företag samt hur vi hanterar dina personuppgifter i rekryteringsförfarandet. Vi undanber oss kontakt med säljare från bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Marknads- och Säljassistent

Företagspresentation 1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Salta? Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en v... Visa mer
Företagspresentation

1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Salta? Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en värdegrund som är mer aktuell än någonsin. Nu bygger vi vidare för framtiden.
Lockas du av en assistentroll där du har ena benet i team Marknad & Innovation och det andra i team Sälj? Då ska du söka den här tjänsten som Marknads- och Säljassistent hos Saltå Kvarn. Vi erbjuder dig en roll där du ingår i ett sammanhang med många kontaktytor. I rollen kommer du få arbeta med varierande och utvecklande arbetsuppgifter och du blir en del av ett sammansvetsat team som värdesätter gott samarbete. Vi tillämpar distansarbete. Tid mellan arbete på plats och arbete hemifrån avgörs i samråd med närmaste chef.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Ansvara för artikelinformation, registervård, bilder m.m. i våra system.
- Uppdatera priser, artikelinformation och bilder i våra kunders portaler.
- Uppdatera artikelinformation och bilder i branschgemensamma system – Exder, Dabas och Validoo.
- Framtagning av enklare sälj- och marknadsmaterial.
- Ansvara för utskick av varuprover till kund, säljkår och andra intressenter.
- Ansvara för lagersaldon av marknadsmaterial.

Din profil

- Gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration, gärna inom FMCG och/eller dagligvaruhandeln.
- God systemvana.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift då det krävs i dialog med kunder och skriftligen i produktionsmaterial.

Meriterande om du har:
- Systemvana av program såsom Validoo, Exder och Dabas.
- Erfarenhet inom marknadsföring eller likvärdigt.

För att axla rollen trivs du i en koordinerande och administrativ roll. Du kommer att ha många olika kontaktytor både internt och externt, därför är det viktigt att du har lätt för att samarbeta, har en god social och kommunikativ förmåga. Du är ordningsam, strukturerad, ansvarstagande med förmåga att leverera hög kvalitet och hålla deadlines. Dessutom har du god förmåga att göra prioriteringar i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt i ett snabbt tempo.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Linda Connbo och nås på 070-7950189 eller på [email protected]

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till! Visa mindre

Marknadsassistent datadriven marknadsföring

Kort om tjänsten Nu söker vi en Marknadsassistent för uppdrag till internationellt bolag inom bilbranschen! I denna roll kommer du ha ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Mer om tjänsten Rollen innebär att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå, och du kommer arbeta med att följa upp KPI inom Performance Marketing. Arbetsuppgifter: • Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden • Skapa kun... Visa mer
Kort om tjänsten
Nu söker vi en Marknadsassistent för uppdrag till internationellt bolag inom bilbranschen! I denna roll kommer du ha ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing.

Mer om tjänsten
Rollen innebär att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå, och du kommer arbeta med att följa upp KPI inom Performance Marketing.

Arbetsuppgifter:
• Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden
• Skapa kundunderlag för bolagets datadrivna direktmarknadsföring och annonsering
• Skapa underlag för A/B testning
• Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder och erbjudande samt att dessa går ut i rätt kanal
• Distribuera kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå
• Skicka underlag för direktmarknadsföring till tryckeri
• Kontinuerlig uppdatering av innehåll i säljsystemet gällande priser, modelltexter och erbjudanden
• Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor
• Uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall
• Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av Performance Marketing
• Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov

Längd: 6-12 månader
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje


Din profil
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av att arbeta med datadriven marknadsföring
- Civilekonom gärna med marknadsföringsinriktning
- God vana av Microsoft Office
- Vana vid att arbeta med stora mängder data
- Kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande

Utöver detta söker vi en administrativ person med förmåga att organisera och strukturera. Vi ser att du är ansvarstagande och har lätt för att arbeta i team. Du behöver vara lösningsfokuserad och kunna prioritera och genomföra. Du behöver ha en hög servicenivå.


Ansökan
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan tas endast emot via annons på Dreamworks hemsida, dreamwork.se/jobb. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare Clara Åström på [email protected].

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001. Visa mindre

Marknadsassistent (tidsbegränsat uppdrag)

Hos oss på Volkswagen Finans Sverige AB (VFS)  händer det grejer– inte minst på Marknadsavdelningen! Efterfrågan på våra produkter ökar stadigt och med en mycket spännande utvecklingsfas framför oss behöver vi hitta en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid i ca ett år med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anst... Visa mer
Hos oss på Volkswagen Finans Sverige AB (VFS)  händer det grejer– inte minst på Marknadsavdelningen! Efterfrågan på våra produkter ökar stadigt och med en mycket spännande utvecklingsfas framför oss behöver vi hitta en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid i ca ett år med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anställd hos oss kan vi utöver ett engagerande arbete med goda utvecklingsmöjligheter erbjuda dig ett antal generösa anställningsförmåner som exempelvis prestationsbonus och friskvårdsbidrag. Hos oss har du möjlighet till ett flexibelt arbetssätt genom att kombinera arbete på distans med arbete i våra nyrenoverade lokaler.

Vi är en medelstor organisation där varje medarbetare är viktig, men som genom den stora Volkswagen-koncernen också besitter många möjligheter. Det bästa av båda världar skulle man kunna säga! Här finns handlingsutrymme och för den drivna och nytänkande finns alla möjligheter att få vara med och påverka. Vår arbetsplats genomsyras dessutom av våra värderingar Tillit, Entusiasm, Ansvar, Mod och Kundfokus varpå vi söker dig som delar dessa. Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning i olika åldrar hos våra anställda oavsett befattning eller nivå.


Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Som Marknadsassistent får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå så att rätt kund får rätt erbjudande i rätt tid via rätt marknadsföringskanal. Följa upp KPI inom VFS Performance Marketing.

Arbetsuppgifter


• Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden.
• Sammanfoga data från olika tabeller i Salesforce Marketing Automation (bland annat objektsdata, kontraktsdata, återförsäljardata, kunddata, kundens preferensdata och kunderbjudanden) för att skapa kundunderlag för VFS datadrivna direktmarknadsföring och programmatiska annonsering.
• Skapa underlag för A/B testning.
• Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder med rätt erbjudande vid rätt tillfälle via rätt kanal.
• Distribuera kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå för VFS programmatiska bannerannonsering.
• Operativt drifta utskick av VFS alla digitala direktmarknadsföringsenheter i Salesforce Marketing Automation baserat på variabeldata på individnivå med kunderbjudande. Övervaka aktiverade kundresor och rapportera vid defekter.
• Sammanfoga kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå i InDesign för VFS postala direktmarknadsföring och skicka underlag till tryckeri.
• Kontinuerlig uppdatering av innehåll på landningssidor i Salesforce Marketing Cloud exempelvis priser, modelltexter och erbjudanden.
• Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor.
• Daglig och veckovis uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall exempelvis öppningsgrad, klick och konvertering.
• Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av VFS Performance Marketing.
• Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov.

Nog om oss. Nu är vi nyfikna på DIG!
Vi söker dig som är civilekonom gärna med marknadsföringsinriktning. Kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande.

Som Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing behöver du ha god förmåga att samarbeta med hög servicenivå.  Förmåga till logiskt tänkande samt att arbeta strukturerat och noggrant med stora mängder data. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska

Låter detta intressant? Tveka inte att söka redan idag!
Besök vår hemsida för mer information om oss som företag samt hur vi hanterar dina personuppgifter i rekryteringsförfarandet. Vi undanber oss kontakt med säljare från bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Marknadsassistent sökes till kund i Södertälje

Ansök    Mar 25    Pema People AB    Marknadsassistent
VÅRT ERBJUDANDE Trivs du i ett arbete med många kontaktytor där du får leverera service och där noggrannhet är A och O? Vi letar efter en marknadsassistent inom kundservice till ett finansbolag i Södertälje. ARBETSBESKRIVNING - Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden. - Sammanfoga data från olika tabeller i Salesforce Marketing Automation (bland annat objektsdata, kontraktsdata, återförsäljardata, kunddata, kundens preferensda... Visa mer
VÅRT ERBJUDANDE

Trivs du i ett arbete med många kontaktytor där du får leverera service och där noggrannhet är A och O? Vi letar efter en marknadsassistent inom kundservice till ett finansbolag i Södertälje.

ARBETSBESKRIVNING

- Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden.
- Sammanfoga data från olika tabeller i Salesforce Marketing Automation (bland annat objektsdata, kontraktsdata, återförsäljardata, kunddata, kundens preferensdata och kunderbjudanden) för att skapa kundunderlag för kundens datadrivna direktmarknadsföring och programmatiska annonsering.
- Skapa underlag för A/B testning.
- Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder med rätt erbjudande vid rätt tillfälle via rätt kanal.
- Kontinuerlig uppdatering av innehåll på landningssidor i Salesforce exempelvis priser, modelltexter och erbjudanden.
- Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor.
- Daglig och veckovis uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall exempelvis öppningsgrad, klick och konvertering.
- Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av Performance Marketing.
- Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov.


DINA KVALIFIKATIONER

- Erfarenhet av att arbeta med datadriven marknadsföring
- Har en eftergymnasialutbildning, gärna med inriktning inom marknadsföring
- Behärskar Microsoft Office


MERITERANDE

- Kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Pema People.
- är ansvarsfull har god känsla för detaljer.
- har en hög servicenivå.
- är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment.


OM OSS

Vi tror på människor. På Pema People är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. En unik möjlighet för våra kunder. I kombination med nytänkande, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov resulterar den filosofin i bemannings- och personallösningar som verkligen gör skillnad. Både idag och i morgon.



ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Marknadsassistent datadriven marknadsföring

Kort om tjänsten Nu söker vi en Marknadsassistent för uppdrag till internationellt bolag inom bilbranschen! I denna roll kommer du ha ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing. Mer om tjänsten Rollen innebär att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå, och du kommer arbeta med att följa upp KPI inom Performance Marketing. Arbetsuppgifter: • Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden • Skapa kun... Visa mer
Kort om tjänsten
Nu söker vi en Marknadsassistent för uppdrag till internationellt bolag inom bilbranschen! I denna roll kommer du ha ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing.

Mer om tjänsten
Rollen innebär att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå, och du kommer arbeta med att följa upp KPI inom Performance Marketing.

Arbetsuppgifter:
• Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden
• Skapa kundunderlag för bolagets datadrivna direktmarknadsföring och annonsering
• Skapa underlag för A/B testning
• Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder och erbjudande samt att dessa går ut i rätt kanal
• Distribuera kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå
• Skicka underlag för direktmarknadsföring till tryckeri
• Kontinuerlig uppdatering av innehåll i säljsystemet gällande priser, modelltexter och erbjudanden
• Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor
• Uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall
• Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av Performance Marketing
• Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov

Längd: 6-12 månader
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje


Din profil
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av att arbeta med datadriven marknadsföring
- Civilekonom gärna med marknadsföringsinriktning
- God vana av Microsoft Office
- Vana vid att arbeta med stora mängder data
- Kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande

Utöver detta söker vi en administrativ person med förmåga att organisera och strukturera. Vi ser att du är ansvarstagande och har lätt för att arbeta i team. Du behöver vara lösningsfokuserad och kunna prioritera och genomföra. Du behöver ha en hög servicenivå.


Ansökan
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare Clara Åström på [email protected].

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001. Visa mindre

Marknadsassistent till vår kund i Södertälje!

Dina arbetsuppgifter Till vår kund i Södertälje söker vi nu en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing på heltid. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå så att rätt kund får rätt erbjudande i rätt tid via rätt marknadsföringskanal. I rollen ingår även följande arbetsuppgifter: - Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjud... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Södertälje söker vi nu en Marknadsassistent med ansvar för kundunderlag och uppföljning av Performance Marketing på heltid.

I denna roll kommer du bland annat att ansvara för att ta fram kundunderlag och variabeldata på individnivå så att rätt kund får rätt erbjudande i rätt tid via rätt marknadsföringskanal.

I rollen ingår även följande arbetsuppgifter:

- Uppdatera pris, månadsbelopp och juridisk text för kunderbjudanden.
- Sammanfoga data från olika tabeller i Salesforce Marketing Automation (bland annat objektsdata, kontraktsdata, återförsäljardata, kunddata, kundens preferensdata och kunderbjudanden) för att skapa kundunderlag för företagets datadrivna direktmarknadsföring och programmatiska annonsering.
- Kvalitetssäkra att kundunderlagen innehåller rätt kunder med rätt erbjudande vid rätt tillfälle via rätt kanal.
- Övervaka aktiverade kundresor och rapportera vid defekter.
- Sammanfoga kundunderlag med variabeldata och kunderbjudande på individnivå i InDesign för VFS postala direktmarknadsföring och skicka underlag till tryckeri.
- Kontinuerlig uppdatering av innehåll på landningssidor i Salesforce exempelvis priser, modelltexter och erbjudanden.
- Sammanställning av preferensdata från hemsida och landningssidor.
- Daglig och veckovis uppföljning och analys av Marknads KPI av direktmarknadsföringsutfall exempelvis öppningsgrad, klick och konvertering.
- Dokumentera och distribuera uppföljning och analys av VFS Performance Marketing.
- Uppdatering av befintliga rutinbeskrivningar för digital marknadsföring samt framtagning av nya vid behov.




Start: Så snart som möjligt

Placering: Södertälje

Omfattning: Heltid



Din profil
Till denna roll söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta med datadriven marknadsföring. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är ett krav.

Utöver detta ser vi att du har god förmåga att samarbeta med hög servicenivå samt förmåga till logiskt tänkande och att arbeta strukturerat med stora mängder data.

Denna roll kräver att du behärskar Microsoft Office medan kunskap i Marketing Automation system, , InDesign och Photoshop är meriterande.




Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års erfarenhet. Vi är verksamma inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration.

Vi på Studentwork ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Mailet kommer från Psycruit och det tar cirka 10 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Studentwork kommer svaren gås igenom mer ingående. Visa mindre

Marknadskoordinator till ett internationellt bolag

Kort om tjänsten För kunds räkning söker vi en Marknadskoordinator med stort driv! Här får du arbeta i en varierande roll med enormt stora utvecklingsmöjligheter. Mer om tjänsten Rollen innebär att du arbetar som Marknadskoordinator är dina arbetsuppgifter bland annat: – Löpande uppdateringar på intranät – Koordinering av sociala medier; genomföra kampanjer från A till Ö, strategi, genomförande och uppföljning – Kontinuerlig kontakt med Återförsäljare angå... Visa mer
Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi en Marknadskoordinator med stort driv! Här får du arbeta i en varierande roll med enormt stora utvecklingsmöjligheter.
Mer om tjänsten
Rollen innebär att du arbetar som Marknadskoordinator är dina arbetsuppgifter bland annat:
– Löpande uppdateringar på intranät
– Koordinering av sociala medier; genomföra kampanjer från A till Ö, strategi, genomförande och uppföljning
– Kontinuerlig kontakt med Återförsäljare angående marknadsavdelningens arbete
– Merchandise och giva aways
– Tillsammans med Försäljningschef och Eventchef driva event mot företagskunder
– Tillsammans med Projektledare genomföra ca 30 event under perioden maj – september
– Övrigt arbete på marknadsavdelningen där behov finns
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Längd: Uppdrag till årsskiftet med god chans till förlängning/överrekrytering därefter
Placering: Stockholm/Södertälje
Din profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av marknadsföring, du ska gärna ha arbetat i liknande roll innan. Det är extremt viktigt att du är en person som trivs med att ta egna initiativ och självgående driva projekt. Det är även viktigt att du har en utvecklad kommunikativ förmåga, du ska kunna tala/skriva obehindrat på svenska och engelska. Vi ser att du är en social person som har lätt att ta för dig. Du ska även vara strukturerad och kunna arbeta fokuserat.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande, tillsättning sker så fort som möjlig. Vid frågor kontakta gärna rekryteringsansvarig Clara Åström på [email protected]. Swesale Rekrytering och Bemanning ingår i Dreamwork-koncernen Visa mindre

Junior Content Curator wanted

Ansök    Dec 10    Manpower    Marknadsassistent
On behalf of a client based in Södertälje, we have the pleasure of finding you - a curious person who believe in the power of ideas and have a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with the client. Prof... Visa mer
On behalf of a client based in Södertälje, we have the pleasure of finding you - a curious person who believe in the power of ideas and have a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with the client.

Profile

* You are curious and have an insatiable thirst for knowledge.
* You are proficient in Business English (writing, reading and speaking).
* You have a desire to continuously learn.
* You pay great attention to detail.
* You set high standards for your own work.
* You have a strong drive and work well independently.
* You are a great team player.
* You are an experienced user of MS Office and computer literate in general.



Responsibilities

* Evaluating management articles, videos and podcasts.
* Adding content to the company's service through a content management system.
* Curating the best content in the library on specific themes at the request of clients.



Ideas change how we live and think.

You believe in the power of ideas and would like to be a part of a team that offers a customized in-company service providing a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. The handpicked management articles, video webcasts and audio podcasts are made available through e-mails, web apps and an online library.

How do you apply?

It's easy! Just push the apply button and you're on your way. Selection and interviews will be held continuously, apply today.



Any more questions?

You can find most of your answers through our Q&A.

If you have technical questions regarding your application you are welcome to contact Manpowers Webbsupport, 020-26 51 00.



Welcome with your application! Visa mindre

Junior Content Curator wanted for innovative media company

Ansök    Jan 7    Manpower    Marknadsassistent
S4K is a small, innovative firm based in Södertälje, they provide a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. Currently S4K provide 160,000 leaders in more than 100 countries with their unique digital service. They handpick management articles, videos and podcasts and make them available through e-mails, web apps and an online library. The majority of S4K´s clients belong to the 1,000 largest co... Visa mer
S4K is a small, innovative firm based in Södertälje, they provide a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. Currently S4K provide 160,000 leaders in more than 100 countries with their unique digital service. They handpick management articles, videos and podcasts and make them available through e-mails, web apps and an online library. The majority of S4K´s clients belong to the 1,000 largest companies in the world.

On behalf of S4K we have the pleasure of finding you - a curious person who has a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with S4K.

Profile

* You are curious and have an insatiable thirst for knowledge.
* You are proficient in Business English (writing, reading and speaking).
* You have a desire to continuously learn.
* You pay great attention to detail.
* You set high standards for your own work.
* You have a strong drive and work well independently.
* You are a great team player.
* You are an experienced user of MS Office and computer literate in general.

Responsibilities

* Evaluating management articles, videos and podcasts for quality and fit on a daily basis.
* Adding content to S4K's service through a content management system.
* Curating the best content in the S4K library on specific themes at the request of clients

About S4K

We believe in the power of ideas. Ideas change how we live and think. New ideas and best practices are reshaping the business world. In the hands of leaders, ideas have the power to transform companies.

Traditionally, the CEO and the rest of top management have been introduced to new ideas and best practices by leading consultancies and thought leaders as a means to tackle the company's biggest challenges. In today's complex and rapidly changing business environment this is no longer enough.

We therefore believe that leaders at all levels, not just the CEO, should be inspired by the best business minds when dealing with their most critical issues.

That's why we combine in-depth knowledge about our clients' businesses with our expertise in management thinking to help companies inspire their leaders to improve how they deal with their most critical issues. We offer a customized in-company service providing a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. The handpicked management articles, video webcasts and audio podcasts are made available through e-mails, web apps and an online library.

Within Operations, our ambition is to delight our clients and our users. We are responsible for the day-to-day contact with customers; we onboard new users onto the service; prepare and issue email distributions on behalf of our clients; conduct surveys and support our contact persons with research on new ideas and best practices in management. We are also management experts, adding the best new articles and videos from more than 60 sources to our service.

Contact Maria Fant, e-mail: [email protected], telephone: 08 452 33 77. Visa mindre

Deltidsarbete som administratör till marknadsavdelning i Södertälje!

Ansök    Dec 20    Uniflex Sverige AB    Marknadsassistent
Jobbeskrivning Nu söker vi en person som vill jobba deltid som administratör till vår kunds marknadsavdelning i Södertälje. Start omgående. Arbetet är förlagt under perioden 7e-18e varje månad. Arbetstiderna är 8-16:45. Detta är en deltidstjänst på 12 dagar i månaden och uppdraget löper tillsvidare. Det är viktigt att man kan jobba heltid under denna period varje månad. Personliga egenskaper Vi söker dig som arbetar självgående, strukturerat och tar ege... Visa mer
Jobbeskrivning
Nu söker vi en person som vill jobba deltid som administratör till vår kunds marknadsavdelning i Södertälje. Start omgående.

Arbetet är förlagt under perioden 7e-18e varje månad. Arbetstiderna är 8-16:45. Detta är en deltidstjänst på 12 dagar i månaden och uppdraget löper tillsvidare. Det är viktigt att man kan jobba heltid under denna period varje månad.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som arbetar självgående, strukturerat och tar eget ansvar. I denna process fäster vi stor vikt vid personliga egenskaper, en positiv attityd och ett stort engagemang ser vi som en självklarhet. Du ska även vara noggrann och gilla att jobba självständigt.

Har du läst marknadsföring och är nyexaminerad eller pluggar du fortfarande så är detta ett perfekt första jobb för att få en inblick över hur en marknadsavdelning fungerar.

Krav för tjänsten:
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Noggrann
- Problemlösare
- Våga ta egna beslut

Meriterande för tjänsten:
- Utbildning inom marknadsföring eller annan relevant utbildning
- Tidigare erfarenhet från administrativa uppgifter

Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Visa mindre

Junior Content Curator wanted

Ansök    Nov 28    Manpower    Marknadsassistent
On behalf of a client based in Södertälje, we have the pleasure of finding you - a curious person who believe in the power of ideas and have a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with the client. Prof... Visa mer
On behalf of a client based in Södertälje, we have the pleasure of finding you - a curious person who believe in the power of ideas and have a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with the client.

Profile

* You are curious and have an insatiable thirst for knowledge.
* You are proficient in Business English (writing, reading and speaking).
* You have a desire to continuously learn.
* You pay great attention to detail.
* You set high standards for your own work.
* You have a strong drive and work well independently.
* You are a great team player.
* You are an experienced user of MS Office and computer literate in general.



Responsibilities

* Evaluating management articles, videos and podcasts.
* Adding content to the company's service through a content management system.
* Curating the best content in the library on specific themes at the request of clients.



Ideas change how we live and think.

You believe in the power of ideas and would like to be a part of a team that offers a customized in-company service providing a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. The handpicked management articles, video webcasts and audio podcasts are made available through e-mails, web apps and an online library.

How do you apply?

It's easy! Just push the apply button and you're on your way. Selection and interviews will be held continuously, apply today.



Any more questions?

You can find most of your answers through our Q&A.

If you have technical questions regarding your application you are welcome to contact Manpowers Webbsupport, 020-26 51 00.



Welcome with your application! Visa mindre

Junior Content Curator wanted for innovative media company

Ansök    Dec 6    Manpower    Marknadsassistent
S4K is a small, innovative firm based in Södertälje, they provide a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. Currently S4K provide 160,000 leaders in more than 100 countries with their unique digital service. They handpick management articles, videos and podcasts and make them available through e-mails, web apps and an online library. The majority of S4K´s clients belong to the 1,000 largest co... Visa mer
S4K is a small, innovative firm based in Södertälje, they provide a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. Currently S4K provide 160,000 leaders in more than 100 countries with their unique digital service. They handpick management articles, videos and podcasts and make them available through e-mails, web apps and an online library. The majority of S4K´s clients belong to the 1,000 largest companies in the world.

On behalf of S4K we have the pleasure of finding you - a curious person who has a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible. Initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with S4K.

Profile

* You are curious and have an insatiable thirst for knowledge.
* You are proficient in Business English (writing, reading and speaking).
* You have a desire to continuously learn.
* You pay great attention to detail.
* You set high standards for your own work.
* You have a strong drive and work well independently.
* You are a great team player.
* You are an experienced user of MS Office and computer literate in general.

Responsibilities

* Evaluating management articles, videos and podcasts for quality and fit on a daily basis.
* Adding content to S4K's service through a content management system.
* Curating the best content in the S4K library on specific themes at the request of clients

About S4K

We believe in the power of ideas. Ideas change how we live and think. New ideas and best practices are reshaping the business world. In the hands of leaders, ideas have the power to transform companies.

Traditionally, the CEO and the rest of top management have been introduced to new ideas and best practices by leading consultancies and thought leaders as a means to tackle the company's biggest challenges. In today's complex and rapidly changing business environment this is no longer enough.

We therefore believe that leaders at all levels, not just the CEO, should be inspired by the best business minds when dealing with their most critical issues.

That's why we combine in-depth knowledge about our clients' businesses with our expertise in management thinking to help companies inspire their leaders to improve how they deal with their most critical issues. We offer a customized in-company service providing a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. The handpicked management articles, video webcasts and audio podcasts are made available through e-mails, web apps and an online library.

Within Operations, our ambition is to delight our clients and our users. We are responsible for the day-to-day contact with customers; we onboard new users onto the service; prepare and issue email distributions on behalf of our clients; conduct surveys and support our contact persons with research on new ideas and best practices in management. We are also management experts, adding the best new articles and videos from more than 60 sources to our service.

Contact Maria Fant, e-mail: [email protected], telephone: 08 452 33 77. Visa mindre

Responsible Business & Environmental Manager at Scania

Ansök    Nov 4    Scania    Marknadsassistent
Commercial Operations has global responsibility for strategies, operations and control of the Scania-owned business units and dealers. Commercial Operations provides support to the Scania-owned as well as to the independent franchise network through its support functions and support companies Staying relevant in the future relies on integrating the ambitions underpinning the goals for sustainable development into everything we do. Join the challenge in ... Visa mer
Commercial Operations has global responsibility for strategies, operations and control of the Scania-owned business units and dealers.

Commercial Operations provides support to the Scania-owned as well as to the independent franchise network through its support functions and support companies

Staying relevant in the future relies on integrating the ambitions underpinning the goals for sustainable development into everything we do. Join the challenge in our commercial operations!

The group
Sustainability at Commercial Operations is a small team within Business Transformation dedicated to removing obstacles for and supporting increased sales of our more sustainable product and services portfolio. We also coordinate Sustainability in a more general sense within the business area and our main focus is to act as a catalyst for Scania to drive the Shift to a more sustainable transport system, better for business, society and the environment.

We are now extending our capabilities and are looking for you who will take a bigger responsibility in the environmental work, including (but not limited to) a more systematic and focused effort on management systems for our environmental impact. You will be a part of a team working dynamically both in terms of stakeholders and in terms of business areas.

The role and your tasks
Sustainability is a truly cross-functional topic and it affects everything we do. This is a job for you who like being part of an exciting business driven environment and prefer variation. We develop training programs and e-learnings, help create activities like the Scania Climate Day, reengineer processes and systems support to enable more business and develop roadmaps to get us to the ambitions in our 2025 Strategy. The weight in this new role will be to work with responsible business and coordinating and implementing a system for managing environmental impact at Commercial Operations.

Your profile
You will report to the Head of Sustainability at Commercial Operations and are expected to able to work independently, take initiatives and to focus on end-results. The role will give you the possibility to network extensively across business areas and across geographies. We work closely with the Sustainability Managers and Management teams globally and good communication skills are a must. We are at the forefront of business transformation and the ability to maintain a mindset of “outside-in”, whilst also coaching, convincing and training is a key success factor: Sustainability and Profitability do go hand in hand, but it is not always easy to see.

You speak English fluently and any additional language is meriting. You have a technical, business or environmental engineering university degree and have experience from working with environmental management systems like ISO14001 or similar. Experience from working in a commercial and/or services network is a merit.

We offer
In this role you will learn a lot of new things. With the speed at which we are seeing change in the ecosystem, there will be plenty of opportunities to learn more about Scania’s current and future business models and ways of working.

For more information please contact
Jacob Thärnå, Head of Sustainability, Commercial Operations. +46 (0)70 718 1385

Application
Apply via our website: HR Reflex/Jobbsök på Scania by November 17th at the latest.
Job Id: 20193751. The application should contain a cover letter and a CV. Visa mindre

ASSISTENT INOM MARKNAD TILL FÖRETAG I SÖDERTÄLJE

Ansök    Jun 11    JobBusters AB    Marknadsassistent
Arbetsuppgifter Är du en duktig administratör som trivs med många bollar i luften så är det dig vi söker till vår kund! I rollen som Marknadsassistent kommer du hantera ordrar och betalningar för inköp samt registerina och administration kring bland annat webbshop. Du kommer arbeta stöttande och assistera avdelningen för marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Dina arbetsuppgifter kommer även innebära koordinering så som mötes- och resebokningar, skick... Visa mer
Arbetsuppgifter
Är du en duktig administratör som trivs med många bollar i luften så är det dig vi söker till vår kund! I rollen som Marknadsassistent kommer du hantera ordrar och betalningar för inköp samt registerina och administration kring bland annat webbshop. Du kommer arbeta stöttande och assistera avdelningen för marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Dina arbetsuppgifter kommer även innebära koordinering så som mötes- och resebokningar, skicka ut inbjudningar, ta fram material inför konferenser och stötta chefer och personal med vad som kan underlätta i deras arbete. Du kommer i rollen samarbeta med andra marknadsassistenter.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Företagspresentation
Du kommer att arbeta hos vår kund som är ett multinationellt läkemedelsbolag med kunder globalt.
Arbetsplatsen är belagd i Södertälje, söder om Stockholm.


Kvalifikationer
-Du har erfarenhet av att arbeta administrativt
-Du har erfarenhet av en assisterande/koordinerande roll med uppgifter som mötesbokningar, förbereda material och stötta chefer/personal
-Du kommunicerar obehindrat på engelska och i minst ett nordiskt språk
-Det är meriterande om du har erfarenhet från farmaindustri


Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som marknadsassistent bör du vara social och serviceinriktad. Du har lätt för att skapa kontakt och bygga nätverk samtidigt som du är organiserad och kan ha många bollar i luften. Du är även duktig på att kommunicera både skriftligt och muntligt och har lätt för att lära dig och arbeta i olika datorprogram.

Lön
Lön, enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2020-06-14 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Koordinator, Assistent, Marknad, Administration, Administratör, Marketing Assistant, Pharma Visa mindre

Volkswagen Finans Sverige AB söker en Marknadsassistent

Är du nyexaminerad civilekonom med inriktning på marknadsföring och vill ha en ansvarsfull roll att växa i? Då är detta rollen för dig! Volkswagen Finans Sverige AB söker en Marknadsassistent till avdelningen Brand Management och Marketing. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anställd hos oss kan vi utöver ett varierande och stimulerande arbete med goda utveck... Visa mer
Är du nyexaminerad civilekonom med inriktning på marknadsföring och vill ha en ansvarsfull roll att växa i? Då är detta rollen för dig! Volkswagen Finans Sverige AB söker en Marknadsassistent till avdelningen Brand Management och Marketing. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Som anställd hos oss kan vi utöver ett varierande och stimulerande arbete med goda utvecklingsmöjligheter erbjuda dig ett antal generösa anställningsförmåner som exempelvis  prestationsbonus, personalbil och friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats genomsyras av våra värderingar Tillit, Entusiasm, Ansvar, Mod och Kundfokus varpå vi söker dig som delar dessa. Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning i olika åldrar hos våra anställda oavsett befattning eller nivå. Volkswagen Finans Sverige AB har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2018 enligt Gptw-undersökningen. Ta chansen och arbeta tillsammans med oss! Arbetsuppgifter I rollen som marknadsassistent ska du producera marknadsföringsmaterial i CRM-kanaler för att öka antalet kunder som startar kundresan och få dem att gå längre i köpprocessen. Detta som stöd för att sälja fler bilar och VFS produkter/tjänster. Producera marknadsföringsmaterial för VWFS produkter/tjänster bland annat via datadriven marknadsföring och med stöd av Marketing Automation. Producera och genomföra marknadsföringsaktiviteter via CRM-kanaler.Löpande uppföljning och dokumentera utfall av CRM aktiviteter.Säkerställa att relevant marknadsföringsmaterial (CRM) finns tillgängligt på vårt Intranät (Insider) och via Reklambanken.Producera nyhetsbrev via e-post.   Kvalifikationer Vi söker dig med civilekonomisk eller motsvarande utbildning med marknadsföringsinriktning. Meriterande med några års yrkeserfarenhet. Du ska behärska Microsoft Office och meriterande är kunskaper i InDesign, Photoshop, CMS och Marketing Automation.Du har mycket god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du är driven och vill nå resultat och har god förmåga att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Vidare är du en person som är flexibel, kreativ och har lätt för att samarbeta och hög servicenivå.  Ansökan Välkommen att skicka in din skriftliga ansökan med CV och personligt brev senast 2019-06-16 till [email protected]. Märk ämnesraden med ”Marknadsassistent”. Urval sker löpande. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ola Petersson, gruppchef Marknad på 88-553 868 08. Facklig representant för Unionen är Marie Larsson, 08- 553 869 20. Vi undanber oss kontakt med säljare från bemannings- och rekryteringsföretag. Besök vår hemsida för mer information om oss som företag samt hur vi hanterar dina personuppgifter i rekryteringsförfarandet.     Volkswagen Financial Services har en stark position på den svenska marknaden med en utlåning på 37 miljarder. Vår kontraktsportfölj består av 227 000 finansavtal, 180 000 serviceavtal och över 212 000 försäkringsavtal. Både vår portfölj och personalstyrka på 219 anställda växer för varje år. Under det gemensamma varumärket Volkswagen Financial Services erbjuds serviceavtal genom Volkswagen Service Sverige AB, försäkring genom IF Skadeförsäkring AB och bilfinansiering genom Volkswagen Finans Sverige AB, helägt dotterbolag inom Volkswagen Group. Globalt hanterar Volkswagen Financial Services cirka 20,3 miljoner kontrakt, har 16 267 medarbetare och 207,6 miljarder euro i totala tillgångar. Visa mindre

Client Coordinator to innovative digital media company

Ansök    Sep 10    Manpower    Marknadsassistent
On behalf of S4K we have the pleasure of finding you - a curious person who has a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible, initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with S4K S4K is a small, innovative firm with a global footprint based in Södertäl... Visa mer
On behalf of S4K we have the pleasure of finding you - a curious person who has a thing for the written and spoken word. You will be part of the core team - operations, where you will have a vital role. This assignment will start off as soon as possible, initially you will be employed by Manpower but there is a great chance for the right person to enjoy a permanent position with S4K

S4K is a small, innovative firm with a global footprint based in Södertälje. They provide a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. Currently S4K provide 180,000 leaders in more than 100 countries with its unique digital service. They handpick management articles, video webcasts and audio podcasts and make them available through e-mails, web apps and an online library. The majority of S4K´s clients belong to the 1,000 largest companies in the world.

Profile

* You are curious and a passionate learner.
* You set high standards for your own work.
* You have a strong drive and work well independently.
* You are proficient in Business English (writing, reading and speaking)
* You are an experienced user of MS Office and computer literate in general.



Responsibilities

* Client coordination - be the key point of contact for questions and requests related to user experience and service delivery
* Account planning - track usage and drive initiatives and campaigns to boost performance.
* Onboarding new clients - introduce the service to new clients and be the key point of contact in rolling out the service.
* Surveys - prepare, send, compile results and present.
* Service integration - assist the client in integrating the service in their portals and Learning Management Systems.
* Administration - ongoing maintenance of content uploads and client data.



About S4K

We believe in the power of ideas. Ideas change how we live and think. New ideas and best practices are reshaping the business world. In the hands of leaders, ideas have the power to transform companies.

Traditionally, the CEO and the rest of top management have been introduced to new ideas and best practises by leading consultancies and thought leaders to tackle the company's biggest challenges. In today's complex and rapidly changing business environment this is no longer enough.

We therefore believe that leaders at all levels, not just the CEO, should be inspired by the best business minds when dealing with their most critical issues.

That's why we combine in-depth knowledge about our clients' businesses with our expertise in management thinking to help companies inspire their leaders to improve how they deal with their most critical issues. We offer a customized in-company service providing a wide group of leaders with the best and most relevant ideas and practices from the best business minds. The handpicked management articles, video webcasts and audio podcasts are made available through e-mails, web apps and an online library.

Within Operations, our ambition is to delight our clients and our users. We are responsible for the day-to-day contact with customers; we onboard new users onto the service; prepare and issue email distributions on behalf of our clients; conduct surveys and support our contact persons with research on new ideas and best practices in management. We are also management experts, adding the best new articles and videos from more than 60 sources to our service.

Contact
Maria Fant, e-mail: [email protected], telephone: 08 452 33 77. Please apply for the job via the link below. Visa mindre

Marketing assistant to AstraZeneca

Ansök    Apr 30    N4 Sverige AB    Marknadsassistent
The role This Marketing assistant role belong to the Business Unit Oncology. The Marketing assistant provides support within the Business Unit, for the included brand marketing and sales activities. The role holder also manages arrangement of meetings and other market focused activities, works closely with the brand leads, brand managers within the business unit, local admin team and other marketing assistants across BUs. This is a temporary position fo... Visa mer
The role

This Marketing assistant role belong to the Business Unit Oncology. The Marketing assistant provides support within the Business Unit, for the included brand marketing and sales activities. The role holder also manages arrangement of meetings and other market focused activities, works closely with the brand leads, brand managers within the business unit, local admin team and other marketing assistants across BUs.

This is a temporary position for approximately one year.


Typical Accountabilities

• Raise and manage purchase orders and payments to HCPs (Nordic activities and Oncology medical affairs meetings)
• Organizes, controls and delivers specific above market activities and services
• Webshop administration
• Collaborates with brand leads, brand managers and local Admin team to ensure communication material is developed and signed-off, including supporting annual review of material according to SOP
• Engages with agencies to manage and coordinate development and delivery of marketing material
• Controls projects ensuring delivery of project outputs according to plan
• Provide support on arrangements of details around Business Unit Sales and Marketing activities, e.g. internal meetings, educations, congresses, Nordic customer meetings
• Registrations and filings
• Travel arrangements for lecturers
• Coordination of possible follow-up material
• Communication, collaboration and back-up with the other Marketing Assistants
• Assures tasks are of correct quality and in accordance with written procedures and current legal requirements and internal standards

Functional Capabilities

Attention to details
Your work is done with high ethical principles and attention to rules and regulations in mind in order to build trust and long lasting internal and external relations. You must be able to drill down into the details and communicate challenges and possible obstacles at an early stage to the relevant parties in order to secure right delivery on time. You have a good overview of the details – as well as the overall objective – which gives a good basis for driving continuous improvements in your daily work.

Flexibility, collaboration and communication
You work on several tasks for different individuals in different functions which mean you have the ability to be flexible.
You need to be clear in your communication on expectations and deliveries to optimise the collaboration with your customers and colleagues.
You need to be able to manage above market projects across several functions to ensure integrated AstraZeneca approach in activities and deliverables

Customer needs
You understand what the customer wants and you offer your view of the tasks and deliveries at hand, to meet their needs and thereby maximise customer satisfaction. Having the ability to understand what the customer needs and the insights on what that means for you and the team in a practical sense will improve our common output towards the external customers and improve internal and external communication.

Minimum experience
• Excellent communication skills and knowledge in English language and one of the Nordic languages
• Ability to follow through and contribute to finding new effective processes / ways of working
• Specialist knowledge in relation to administrative/ business support activities in the relevant area
• Experience of Sales and Marketing assistant and or functional assistant work
• Competent in the use of relevant office equipment and systems
• Excellent computer and relevant software skills
• Customer Service Skills
• Knowledge of coordinating external events (including, LMER, sign off, invitations, booking letters, etc.)
• Possesses knowledge of AZ internal processes and systems
• Is knowledgeable about reputation management work and proactively work to ensure compliance with pharma code and code of conduct
• Prioritizes workload, to achieve personal and work unit targets
Preferred experience/requirements
• Flexible – finds it easy to adapt to changing circumstances. Can quickly change his/her perspective and approach.
• Ability to work with others – works well with other people. Relates to them in an attentive and adroit way. Listens, communicates and resolves conflicts constructively
• Problem solving oriented and search for improvements
• Customer focused
• Strong project leadership skills


N4 förser marknaden med kostnadseffektiv support samt drift och underhåll på system och utrustningar inom forskning- och tillverkningsindustrin.

Vi har ett brett utbud av tjänster inom forskning-, produktion- och anläggningsunderhåll och har specialkompetens inom bland annat förrådshållning, instrument, automation, mekanik och pneumatik.

N4 finns på sex orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi är professionella och har en passion för kvalitet. Vi levererar det vi lovar och vi är ett kvalitetsföretag och tänker totalkvalitet i allt vi levererar.

Genom ett personligt engagemang och lyhördhet hjälper vi medarbetare att växa och utvecklas. Vi tillgodoser våra kunders behov genom att utbilda och höja kompetensen på befintliga medarbetare och rekrytera nya medarbetare. En medarbetare hos oss är en förebild och tillsammans med kunden utvecklar vi ett långvarigt och nära samarbete.
Tillsammans gör vi skillnad! Visa mindre

Vill du jobba som projektkoordinator i en spännande miljö?

Är du ordningsam och självgående? Vill du ha ett jobb där du är spindeln i nätet och har många kontakter? Vill du vara med och bidra till ett bättre Södertälje i en hållbar värld? Då är det dig på Södertälje Science Park vi söker som vår nästa projektkoordinator.Din dag på jobbet – projektkoordinatorSom vår nya projektkoordinator får du ett utvecklande jobb där du arbetar brett med koordinering, kommunikation och administration. Vi behöver din hjälp med al... Visa mer
Är du ordningsam och självgående? Vill du ha ett jobb där du är spindeln i nätet och har många kontakter? Vill du vara med och bidra till ett bättre Södertälje i en hållbar värld? Då är det dig på Södertälje Science Park vi söker som vår nästa projektkoordinator.Din dag på jobbet – projektkoordinatorSom vår nya projektkoordinator får du ett utvecklande jobb där du arbetar brett med koordinering, kommunikation och administration. Vi behöver din hjälp med allt från ekonomi och dokumenthantering till kommunikationsarbete, events och att leda mindre projekt.ArbetsuppgifterAnsvara för dokumentlagring, underhåll av kontaktregister/CRM, kallelser, uppdatera projektrapportering, prognoser och planer.Vara första kontaktpunkten för externa kontakter via telefon, mejl och besök.Bistå vår kommunikatör med visst kommunikationsarbete så som webb, nyhetsbrev.Ansvara för kontorsverksamheten; bokningar, mötesarrangemang och praktiska frågor i verksamheten.Vara med och utveckla rutiner, arbetssätt, IT-lösningar och administrativa system tillsammans med övriga medarbetare.Mer om ditt nya jobbJobbet är roligt och utmanande – stundtals med högt tempo – och du kommer till ett gäng med härlig stämning och bra driv. Du kommer att vara en del av Södertälje Science Park, SSCP, som är framtidens mötesplats för innovation för näringsliv, studenter, forskare och samhället.Det här är Södertälje Science Park Bakom SSCP står Södertälje kommun, Scania, AstraZeneca, Acturum och KTH – ett starkt och inte minst engagerat nätverk. Med utgångspunkt i Södertäljes starka tradition av världsledande industriföretag och hållbar produktion satsar vi på att bli den nationella noden för hållbar produktion och flöden. Vi är centrum för Norra Stadskärnan som växer fram i Södertälje. Här utökar KTH till 1 200 utbildningsplatser och nya forskartjänster, 700 nya bostäder byggs och en kreativ och utvecklande miljö väntar på dig. Vi är en liten organisation som jobbar både med detaljer och strategi, högt och lågt. Prestigelöst, nyfiket och inbjudande bygger vi tillsammans Södertälje Science Park. Det här är duVi söker dig som drivande, ordningsam, social och utåtriktad. Du trivs när du får jobba med ett stort och varierat antal uppgifter i en liten och dynamisk verksamhet. Du är lösningsorienterad och hugger gärna in där det behövs. Du vet att ordning, reda och struktur är viktigt för att utföra ett bra arbete.Krav Högskoleutbildning alt relevant eftergymnasial utbildning.Minst ett par års arbetslivserfarenhet som koordinator eller projektledarassistent.Erfarenhet av administration och ekonomihantering.Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.Mycket god vana av Officepaketet. MeriterandeErfarenhet från storföretag, kunskapsintensiv organisation, offentlig verksamhet.Erfarenhet av upphandling av tjänster och varor.Förståelse för Södertäljes utmaningar genom att ha arbetat, bott eller varit verksam här.Erfarenhet av att arbeta i offentligfinansierade projekt.Erfarenhet som kommunikatör, skribent eller liknande, och/eller av grafiska program, ex Adobe), CRM-system, sociala medier, webbpubliceringsverktyg.Ytterligare språkkunskaper, gärna med koppling till invånarna i Södertälje. Ansök idagVi vill gärna höra mer från dig! Vi intervjuar löpande – skicka därför din ansökan så snart som möjligt, och allra senast 12 maj 2019. Varmt välkommen att bli en av oss.KontaktVill du veta mer om tjänsten kontakta Robert Kingfors, vd, 070-392 95 00. I den här tjänsten samarbetar vi med Telge i rekryteringsprocessen. Har du frågor, kontakta Jenny Östgren, 08-550 222 83. Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag. Sökord: projekt, koordinator, koordination, assistent, projektassistent, admin, Södertälje, kommun, kommunikation, skribent, event, eventmarknadsföring, marknad, sciencepark, innovation, utveckling, hållbarhet, hållbara, teknik, produktion, eventkoordinator, Visa mindre

Marknadsförare / Marknadskoordinator till ideell organisation

Ansök    Mar 22    Bravura    Marknadsassistent
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Företaget är en välkänd ideell aktör som verkar inom jakt och friluftsliv.

Arbetsuppgifter:

Som marknadsassistent har du en bred roll och ansvarar för företagets marknadsarbete som bedrivs tillsammans med interna och externa parter. I rollen ingår att delta i framtagande av kampanjer, sociala medier, utskick av nyhetsbrev samt underhåll och uppdatering av företagets 10 webbplatser och plattformar. Utöver detta arbetar du med grafisk produktion i verktygen InDesign samt Photoshop. Vidare ansvarar du även för tryck- och digitalfiler. Du underhåller och utvecklar du företagets kundkommunikation i form av kundbrev, sms-utskick och e-postutskick. I dina uppgifter uppdaterar du säljmaterial genom att skriva informativa och säljande texter som är riktade efter kundernas behov. Du bevakar din omvärld för att sedan komma med förslag på marknadsföringsidéer. I rollen förväntas du aktivt ta ansvar för att samla in relevant material och information som du kan använda i tjänsten.

Profil:

• Goda kunskaper i Photoshop och InDesign
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av grafisk produktion
• B-körkort

Meriterande
• Jakt och friluftsintresserad
• Kunskap i Google Analytics och AdWords
• Erfarenhet av e-handel
• Goda kunskaper av CMS
• Erfarenhet av omvärldsbevakning samt författande av texter

För att trivas i rollen ser vi att du är självgående i dina uppgifter samt åtaganden. Du tar gärna egna initiativ och räds inte att testa nya tillvägagångssätt. Vidare är du noggrann med att hålla deadlines och är transparent i ditt arbete gentemot dina kollegor och samarbetspartner. Du strävar ständigt efter att förstärka bolagets varumärke. Du kommunicerar väl både gentemot kollegor och även externa partners där du brinner för att göra resultat. Slutligen ser vi att du arbetar prestigelöst och tar dig gärna an uppgifter som inte nödvändigtvis tillhör ditt dagliga arbete

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Södertälje
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: marknadskoordinator, marknadsföring, kommunikation, marknad, Wordpress, Google Analytics, AdWords, Photoshop, InDesign, Heltid, Stockholm, Södertälje, CMS, e-handel Visa mindre

Junior Marknadsassistent / Marknad / Photoshop / InDesign

Ansök    Feb 21    Bravura    Marknadsassistent
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Jägarnas Riksförbund (JRF) är en ideell medlemsorganisation med avdelningar över hela landet. Förbundet grundades med förutsättning att alla markägare ska ha rätt till meningsfull jakt på sin egen mark. Den grundtanken finns kvar än idag, även om frågorna har utvidgats samt förändrats och förbundets repertoar nu är bredare än någonsin. Med förändringar i de politiska förutsättningarna, en allt mer urbaniserad befolkning och en miljö som förändras måste jakten och viltförvaltningen i Sverige vara snabb och rörlig för att kunna följa trender och svängningar. Där kommer Jägarnas Riksförbunds grundtankar och ansvarstagande, frivillighet och samverkan mellan jägare, markägare. Jägarnas Riksförbund har ett kontor beläget i Södertälje där de just nu sitter 14 anställda i fantastiska lokaler. Marknadsavdelningen utgör en väsentlig del av bolaget där fokus ligger marknadsföring, varumärkesbyggande och kommunikation.

Arbetsuppgifter:

Som marknadsassistent har du en bred roll och ansvarar för företagets marknadsarbete som bedrivs tillsammans med interna och externa parter. I rollen ingår att delta i framtagande av kampanjer, sociala medier, utskick av nyhetsbrev samt underhåll och uppdatering av företagets 10 webbplatser och plattformar. Utöver detta arbetar du med grafisk produktion i verktygen InDesign samt Photoshop. Vidare ansvarar du även för tryck- och digitalfiler. Du underhåller och utvecklar du företagets kundkommunikation i form av kundbrev, sms-utskick och e-postutskick. I dina uppgifter uppdaterar du säljmaterial genom att skriva informativa och säljande texter som är riktade efter kundernas behov. Du bevakar din omvärld för att sedan komma med förslag på marknadsföringsidéer. I rollen förväntas du aktivt ta ansvar för att samla in relevant material och information som du kan använda i tjänsten.

Profil:

• Goda kunskaper i Photoshop och InDesign
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av grafisk produktion
• B-körkort

Meriterande
• Jakt och friluftsintresserad
• Kunskap i Google Analytics och AdWords
• Erfarenhet av e-handel
• Goda kunskaper av CMS
• Erfarenhet av omvärldsbevakning samt författande av texter

För att trivas i rollen ser vi att du är självgående i dina uppgifter samt åtaganden. Du tar gärna egna initiativ och räds inte att testa nya tillvägagångssätt. Vidare är du noggrann med att hålla deadlines och är transparent i ditt arbete gentemot dina kollegor och samarbetspartner. Du strävar ständigt efter att förstärka bolagets varumärke. Du kommunicerar väl både gentemot kollegor och även externa partners där du brinner för att göra resultat. Slutligen ser vi att du arbetar prestigelöst och tar dig gärna an uppgifter som inte nödvändigtvis tillhör ditt dagliga arbete

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Jägarnas Riksförbund har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Jägarnas Riksförbund en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Södertälje, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: marknadskoordinator, marknadsföring, kommunikation, marknad, Wordpress, Google Analytics, AdWords, Photoshop, InDesign, Heltid, Stockholm, Södertälje, CMS, e-handel Visa mindre